حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جذابیت بازی های اندرویدی با نسخه ی مود شده بیشتر می شود ؟

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

بیشتر افرادی که از قدیم الایام بازی های کامپیوتری انجام میدهند با کدهای تقلب موجود در بازی ها به خوبی آشنایی دارند. در آن زمانها گاهی با گرفتن چند جهت روی دسته ی بازی میتوانستیم بسیاری از رمز های نهفته در بازی را فعال کنیم ! حال بگذریم که در بعضی از بازی ها همچون جی تی ای امکانات و تقلب های بسیاری در اختیار بازی کنندگان قرار میگرفت . در این پست قصد داریم که در مبحثی کوتاه به معرفی چند بازی بسیار محبوب مود شده اشاره کرده و در انتها نظر شما را در رابطه با انجام بازی های مود شده جویا شویم، با ما همراه باشید.

بازی های مود شده :

نسخه ی مود شده ی یک بازی به نسخه ای گفته می شود که توسط افرادی غیر از سازنده ی اصلی بازی، دستکاری یا به اصطلاح هک شده باشند و بسیاری از امکانات پولی یا مخفی بازی به رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته باشد . علاوه بر رایگان شدن برخی امکانات نسخه های مود شده امکان دسترسی به بسیاری از امکاناتی را که یک بازی کننده باید با بازی کردن و صرف وقت بسیار به آن دسترسی پیدا کند در همان ابتدای بازی در اختیار او قرار می دهد . این مورد برای بسیاری از بازی کنندگان می تواند بسیار جذاب باشد . اما پرسش این است که آیا جذابیت بازی های اندرویدی با عرضه ی نسخه ی مود شده از بین نمی رود ؟ در ادامه به معرفی سه بازی بسیار محبوب که نسخه های مود شده ی آنها نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند می پردازیم .

کلش اف کلنز مود شده :

کلش اف کلنز یکی از محبوبترین بازی های دنیای اندروید است که نسخه های مختلف آن نزدیک به یک میلیارد بار دانلود شده و طرفداران بسیار بیشماری دارد . یکی از مهمترین محل های کسب درآمد بازی سازان کلش آف کلنز خرید جم ، طلا و … توسط بازی کنندگان است. اما به دلیل مشکلات انتقال پول و خرید جم ، بازارسیاه خرید جم و … بسیاری از کاربران ایرانی به سمت استفاده از نسخه ی هک کلش اف کلنز رفته اند که می تواند بی نهایت طلا ، اکسیر ، جم و … در اختیار کاربر قرار دهد. بازیکننده با بینهایت شدن جم میتواند سرعت تولید نیروها را افزایش داده و در نتیجه در مدت زمانی کوتاه یک نیروی بسیار کامل و خطرناک را برای اتک جمع آوری کند . از سویی دیگر امکان تغییر نام بیش از 150 بار نیز محیا می شود که برای چنین امکانی چندین میلیون تومان هزینه مورد نیاز است ! نسخه ی مود شده برای افراد حرفه ای به منظور اتک های ویرانگر بسیار کاربردی می باشد .

 

کلش رویال مود شده :

کلش رویال یکی دیگر از بازی های استراتژی بسیار محبوب دنیای بازی های اندرویدی می باشد که با سبکی متفاوت ، توانسته است طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند . پیروزی در این بازی نیازمند استراتژی های مختلف و حرفه ای ، بهره گیری از امکاناتی همچون جم ها ، سکه ها و … برای دسترسی سریع تر به کارتها و سربازان جدید است که می تواند سرعت ایجاد نیرو را افزایش داده و بخت شما برای پیروزی را افزایش دهد. تمامی امکانات گفته شده قابل خریداری می باشند که بالطبع همچون بازی کلش اف کلنز که اشاره شد، نیازمند هزینه ی بسیار است که با توجه به افزایش قیمت های کنونی ارزش خرید پایینی هم پیدا کرده است . از این رو بسیاری از کاربران بخصوص کاربران حرفه ای به سمت استفاده از نسخه هک کلش رویال می روند تا بتوانند از کاربرانی که از وجود این نسخه اطلاع ندارند یا اینکه دسترسی به این نسخه ندارند به سرعت پیشی بگیرند .

پابجی مود شده :

پابجی جزو بازی های چندنفره بسیار محبوب در دنیا می باشد که در سبک نسبتا جدید بتل رویال طراحی و توسعه داده شده است که به دلیل جذابیت بسیار بالا طرفداران بسیار بیشماری نیز دارد . ورژن هک پابجی ، نسبت به نسخه ی اصلی تفاوت های بسیاری دارد که میتواند بازی را برای بازی کننده راحت تر کرده و سریعتر به نتیجه برساند . امکان انتخاب اسلحه به تعداد نامحدود ! امکان تغییر تم و لباس به صورت دلخواه و بدون محدودیت، امکان حرکت به شکل روح که می تواند ضربه ای مهلک به دشمنان شما وارد کند ! امکان استفاده از پکیج های خریدنی که مملو از سکه ها و xp های مختلف می باشد به صورت نامحدود در نسخه ی مود شده موجود است که امکان ارتقاء درجه و توانایی های شما را به صورت بسیار سریع مهیا می کند .

اجرای بازی مود شده اندروید در کامپیوتر :

بسیاری از بازیهای مود شده امکان نصب بر روی شبیه سازهای کامپیوتری و اجرا در کامپیوتر را نیز دارا می باشند که از این رو میتواند افراد بیشتری را به سمت اجرا و حداقل تست بازی های مود شده بر روی اندروید بکشاند . کاربران می تواند با استفاده از آموزش نصب بلواستکس و بهره مندی از امکانات مختلف این شبیه سازی به سرعت بازی مدنظر را روی اندروید این شبیه ساز نصب کنند و با استفاده از امکانات نسخه ی مود شده از انجام بازی لذت ببرند .

با نسخه ی مود شده هیجان بازی از بین می رود ؟

بسیای از بازی کنندگان بخصوص بازی خور های متعصب بر این عقیده هستند که نسخه ی مود شده ارزش و جذابیت بازی را پایین می آورد ! این افراد معتقدند که جذابیت یک بازی در حرکت پله پله به سمت موفقیت می باشد و استفاده از امکانات بیشتر و غیرقانونی همچون مواردی که نسخه های مود شده در اختیار کاربر قرار میدهد از لذت یک بازی هیجانی بسیار کم می کند . این مورد در برخی موارد به عین قابل مشاهده است که افرادی که نسخه ی مود شده را استفاده می کنند در مدت کوتاهتری نسبت به افرادی که نسخه ی عادی را بازی میکنند، از بازی خسته شده و در اصطلاح عامه ، از انجام بازی زده می شوند !

نظر شما در این باره چیست ؟ ترجیح میدهید نسخه ی مود شده بازی اندروید را بازی کنید یا نسخه ی اصلی ؟

تهیه و تنظیم : coffeeapps.ir

 

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aapp

من نسخه مود رو دوست دارم عاليه مخصوصا اين نسخه بينهايت پابجي

karar

واقعا اين نسخه مود شده كلش اف كلنز و كلش رويال براي اتك و حرفه اي شدن در وار خيلي برام كمك كرد همه چيز بينهايت هست ادم لذت ميبره.

alex32

نمیشه گفت همیشه هم خوبه ! همونطور که نوشته بودید گاها اصلا جذابیتی تو نسخه ی مود شده باقی نمیمونه !

HasanHoseinPoor

من دیگه‌ بازی‌ عادی خسته شدم فقط مود شده دلم میخواد‌
کسی پول و جم بینهایت‌ بازی Township رو داره و ای دی رو ؟

HasanHoseinPoor

ای کاش استور رسمی ای بود که بازی پول بینهایت داشت‌ فقط

aapp

اره كاش بود خيلي خوب ميشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)