حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رانا پلاس ایران خودرو را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

رانا پلاس به عنوان مدل فیس لیفت شده Runna خواهد بود که توسط گروه صنعتی ایران خودرو به زودی به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه تصاویر و مشخصات این خودرو را بررسی می‌کنیم، با ترنجی همراه باشید.

 رانا پلاس

اخیرا دو تصویر از رانا پلاس توسط یک پیج اینستاگرامی در فضای مجازی منتشر شده است که این خودرو همان مدل فیس لیفت شده Runna است که پیش‌تر شرکت ایران خودرو از ساخت آن خبر داده بود. البته در گذشته منابع خبری گفته بودند رانا فیس لیفت با اسم رانا سال تولید و به بازار عرضه خواهد شد، اما در تصاویر منتشر شده در پشت خودرو این خودرو نام رانا پلاس به چشم می‌خورد. از این رو باید به زودی شاهد تولید انبوه رانا پلاس و عرضه آن به بازار باشیم.

رانا پلاس

رانا پلاس

امکانات رانا پلاس

برای نخستین بار تصاویر رانا پلاس آن هم به صورت پلاک شده در فضای مجازی منتشر شد که به دلیل مشکلات تحریم پیش‌بینی می‌شد تولید این خودرو متوقف شود، اما گویا تحریم‌ها روی این خودرو کارساز نبوده است. در تصاویر قبلی امکانات متعددی نظیر صندلی‌های عقب جدید، بلوتوث، کروز کنترل، آینه‌های جانبی شبیه خودرو پژو 207 آی، گرافیک جدید چراغ‌ها، تریم داخلی جدید، دستگیره‌ها و زه همرنگ بدنه برای این خودرو در نظر گرفته شده بود. با همان تصاویر قبلی متوجه شدیم این خودرو از لحاظ سیستم فنی نیز ارتقا پیدا خواهد کرد و حتی برخی از منابع از تجهیز این خودرو ملی به فرمان کمکی برقی خبر می‌دهند. همچنین کابین رانا پلاس نسبت به مدل‌های قبلی از لحاظ کیفیت ارتقا پیدا کرده است.

رانا پلاس

رانا پلاس

مشخصات فنی رانا پلاس 

شرکت ایران خودرو برای رانا پلاس یک موتور 1.6 لیتری در نظر خواهد گرفت که می‌تواد قدرتی معادل 105 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن‌متر تولید کند. قدرت تولید شده توسط گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد. ایران خودرو پمپ هیدرولیک را از این خودرو حذف و فرمان کمکی برقی را به آن اضافه خواهد کرد که با وجود این سیستم می‌توان انتظار داشت قدرتی معادل 3.5 تا 4 اسب بخار افزون بر قدرت اولیه در اختیار راننده قرار خواهد گرفت. از لحاظ قیمتی نیز باید بگوییم اگر بازار خودرو ایران همچنان ثبات داشته باشد، رانا پلاس با قیمت حدود رانا به مشتریان عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره رانا پلاس احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

شاهکاره مهندس ایران 👏👏
آرزوی هر اروپایی 👍
رقیب اصلی فِراری و پاگانی ❤️
آرزوی آمریکایی ها،خاطره ایرانی ها
با قدرت 700 هزار گاو هلندی(اسب بخار قدیمی شده)
محصولی از گروه ما…… جن….های ایران خودرو

_V_

Chalton
😂😂😂😂

REZA

اوه فیس لیفت ،اصن نشناختم

واقعا چقد خوبن

Shiral

واقعا شاهکاره.احتمالا قیمتش سی چهل میلیون افزایش داره مثل ۲۰۶ پلاس یا همون ۲۰۷ که نمی‌دونم کی می‌ره برای دوتا چراغ اضافه پنجاه میلیون اضافه میده

Milad7

دهنش سرویس این که تفاوتی نکرده😐

mTAAHAAm

کلا صنعت خودرو سازی کشور ی صنعت دو سر باخته هم دو شرکت زیان ده هستند و هم مشتریان از کیفیت ناراضی هستند.
اگه از طرف مسئولین بالا (بالاتر از وزیر) دلسوزانه به مساله نگاه بشه و این همه تلفات انسانی مد نظر قرار بگیره و عزم ملی صورت بگیرد امکان بهبود وضعیت وجود داره.
با توجه به تحریم نمی تونیم رقابتی باشیم چون این صنعت هم نیاز به مراودات جهانی داره ولی با ظرفیت های داخلی می شه این سی سال عقب ماندگي را کمتر کرد.
بعنوان مثال اگه کلمه خودرو پیتون را جستجو کنید می بینید که به هزینه یک هزارم تونستن خودو خوبی طراحی کنند.

Genesis

هر ارابه ای رو یه پلاس به اسمش اضافه میکنن بعدش تا ته میکنن تو همه جای مردم بی غیرت

Mehrdad89

وقتی این ماشین رو با پسوندی به نام پلاس میبینم واقعا نمیدونم باید گریه کنم یا بخندم .
فقط بیشتر حرص میخورم

pedy6990

اینا می‌نویسن پلاس ولی همش خونده می‌شه تپه‌لاس
دنا تپه‌لاس
رانا تپه‌لاس
سال 2019 آخه این ارزش تولید داره نادرس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)