حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا موتو پی ۴۰ پلی (Moto P40 Play) را ببینید

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، شایعات، موتورولا

رندرهای موتورولا P40 پلی لو رفته و به ما نشان می دهد که این گوشی هوشمند به بریدگی نمایشگر قطره طور مجهز می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا موتورولا موتو پی ۴۰ پلی (Moto P40 Play) را ببینید.

 

موتورولا موتو پی ۴۰ پلی (Moto P40 Play)

در چند ماه گذشته شاهد انتشار گزارش ها و شایعاتی در رابطه با گوشی موتورولا P40 بودیم؛ با این حال تا به امروز از گوشی جایگزین موتورولا P30 رونمایی نشده است. به نظر می رسد موتورولا در حال توسعه چندین گوشی هوشمند از سری موتو پی 40 است.

به تازگی رندرهای موتورولا P40 پلی به اینترنت راه پیدا کرده که طراحی این محصول را به نمایش می گذارد. در حالی که موتورولا برای این گوشی هوشمند برش نمایشگر قطره ای در نظر گرفته، در اطراف صفحه نمایش آن حاشیه های زیادی به چشم می خورد.

موتورولا محصول آینده خود را به صفحه نمایش 5.6 اینچی مجهز می کند. این دستگاه دارای دوربین اصلی دوگانه بوده که سنسور اصلی آن 13 مگاپیکسلی است. انتظار می رود سنسور دوم برای تشخیص عمق کاربرد داشته باشد.

موتو پی ۴۰ پلی

موتو پی ۴۰ پلی

روی پنل پشتی این اسمارت فون سنسور اثر انگشت قرار گرفته و بخش پایینی آن پورت microUSB را میزبانی می کند. ابعاد این دستگاه برابر با 9.2 × 71.5 × 147.7 میلی متر بوده که البته ضخامت آن در محل قرارگیری دوربین، 0.2 میلی متر افزایش پیدا می کند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در رابطه با مشخصات موتورولا P40 Play‌ در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. انتظار می رود این دستگاه با نام موتو P40 پلی در بازار چین و با نام موتو One در کشورهای دیگر برای فروش عرضه شود.

در رابطه با نام این گوشی هوشمند اطلاعاتی در فضای مجازی منتشر نشده؛ با این حال گوشی P30 Play با نام موتورولا One در بازارهای جهانی عرضه شده است.

موتورولا علاوه بر نسخه پلی، از نمونه اصلی آن نیز رونمایی می کند. این گوشی هوشمند در مقایسه با نسخه Play از مشخصات فنی قدرتمندتر و طراحی جذاب تری بهره می برد.

نظر شما درباره این موبایل احتمالی موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

اقای عطایی
سونی از نمایشگر جدید CLEDIS که رزولوشن خیره کننده 16K مجهز شده در ژاپن رونمایی کرد، این نمایشگر غول پیکر 19.2 متر طول و 5.4 متر ارتفاع داره
لطفاً پوشش بدید

http://www.sonybsc.com/sbsc/press/2019/20190402.html

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)