حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی لنوو کی ۶ انجوی (K6 enjoy) با دوربین سه گانه و قیمت ۲۰۷ دلار رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | لنوو

گوشی موبایل اقتصادی لنوو کی ۶ انجوی (Lenovo K6 Enjoy) همراه نمایشگر ناچ قطره طور و تراشه‌ی هلیو P22 معرفی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت گوشی لنوو کی ۶ انجوی بیشتر آشنا شوید.

آخرین باری که یک گوشی از خانواده کی 6 گوشی‌های لنوو معرفی شده بود به سال 2016 بازمی‌گردد. حال این کمپانی ساعاتی پیش یک نسخه‌ی جدید از این خانواده را معرفی کرد که لنوو کی 6 انجوی نام دارد.

مشخصات فنی لنوو کی 6 انجوی

با طراحی بسیار شبیه به گوشی لنوو زد 5 اس٬ این گوشی جدید می‌تواند گزینه‌ی قیمتی تازه‌ای برای بازار رو کند. در جلوی قاب یک نمایشگر 6.22 اینچی IPS LCD با وضوح 720×1520 پیکسل با یک تکه‌ی بریده شده که از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند٬‌ دیده می‌شود. در قاب پشتی نیز یک ماژول دوربین سه گانه شامل سنسور 12 مگاپیکسلی معمولی٬ 8 مگاپیکسلی تله فوتو و 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار دارد.

قلب تپنده‌ی گوشی لنوو کی 6 انجوی پردازنده‌ی هلیو P22 ساخت شرکت مدیاتک است که 4 گیگابایت رم و یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی نیز آن را همراهی می‌کنند. در اینجا حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی با قابلیت ارتقا توسط یک کارت میکرو اس دی نیز وجود دارد.

قیمت لنوو کی ۶ انجوی

لنوو K6 انجوی از فردا در دو رنگ آبی و مشکی و با قیمت پایه‌ی 185 یورویی که معادل ۲۰۷ دلار است روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد شد.

نظر شما درباره این دستگاه جذاب لنوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

تا حالا تجربه استفاده از محصولات لنوو را نداشم ولی فکر میکنم برند خوبی باشه 🙂

_V_

نه من داشتم داش افتضاحه یه مدت که بگذره نابوده چه باتری چه نرم افزار هی باید فلش کنی یا بدی تعمیر /:

afsoongaregisoo

دوستانی میشناسم که لنوو کی تری گوشی ۲۰۱۴ رو دارن صد ها رام زدن بهش و هنوزم داره مثل روز اول کار می‌کنه .لنوو گوشی ساز خوبی هست قیمتش هم مناسب هست حتی مناسب تر از شیائمی .یه مدت داشتی و این مشکلات رو داشتی بدرد خودت میخوری و ترول هایی مثل خودت .تعصب باعث میشه واقعیت رو به دروغ تصویر بکشی

mega08

اینا تو طراحی از همم اسکی میرن ، عجب!!

amer

207دلار انوقت این گوشی چی داره که 207دلار قیمتش هست.نوکیا 3.1پلاس با همین امکانات بین 100تا 110دلار قیمتش هست تازه پردازنده دراگون داره

afsoongaregisoo

توقع همچنین قیمتی رو نداشتم مسخره هست قیمتش .با دویست و ده بیست دلار رو خود لنوو داره زد ۵ اس میده قابل مقایسه هم با این نیست

Mortazavi

یه تبلتشو واسه پسرم خریدم لامصب هزار بار خورده زمین ولی عین ساعت کار میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)