حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب وان پلاس ۷ (Oneplus 7) لو رفت و طراحی مورد انتظار را دوباره تایید کرد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | وان‌پلاس

ما ماه‌هاست که می دانیم وان پلاس ۷ (OnePlus 7) با دوربین پاپ آپ طور یا به اصطلاح ساده تر، کشویی ارائه می شود. امشب اما دوباره قاب وان پلاس ۷ (Oneplus 7) لو رفت و طراحی مورد انتظار را دوباره تایید کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

وان پلاس ۷ (OnePlus 7)

وان پلاس ۷

وان پلاس ۷

پیش از این شایعات و تصاویر رندرشده‌ای از وان پلاس ۷ منتشر شده بود که یک قابلیت ویژه در آن را فاش کرده بود: دوربین سلفی پاپ‌آپ. وان‌پلاس امسال حتی از بریدگی قطره‌ای نیز اجتناب کرده و دوربین سلفی را به شکل پاپ‌آپ درون بدنه قرار داده تا در مواقع نیاز به‌صورت خودکار بیرون بیاید. حالا تصاویر کیس وان‌پلاس ۷ جزئیات بیشتری را فاش کرده است.

همان‌طور که می‌بینید بریدگی کیس در بالای گوشی به وضوح به دوربین سلفی پاپ‌آپ اشاره دارد. همچنین اسلایدر بی‌صدا کردن گوشی هم کماکان پابرجاست و طبق انتظار از جک هدفون هم خبری نیست. گفته می‌شود با طراحی جدید نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در وان‌پلاس 7 به ۹۵ درصد خواهد رسید.

با این‌که وان‌پلاس 6T به دوربین دوگانه مجهز بود اما دوربین دوم با همان فاصله کانونی صرفاً برای بهبود تصاویر در شب و همچنین عمق‌سنجی کاربرد داشت. این درحالیست که رقبایی مثل گلکسی اس 10 حالا از سه دوربین با فاصله کانونی مختلف برای ثبت تصاویر اولتراواید یا تله‌فوتو بهره می‌گیرند. در تصاویر منتشر شده از وان‌پلاس ۷ حالا می‌توان به وضوح دوربین سه‌گانه را در پشت این گوشی مشاهده کرد. طبق شایعات این گوشی از سنسور جدید ۴۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. دوربین جدید هم احتمالاً اولتراواید خواهد بود اما ماهیت دوربین دوم هنوز مشخص نیست.

گفته می‌شود وان‌پلاس ۷ همچنین از تراشه جدید اسنپ‌دراگون 855 استفاده خواهد کرد. این گوشی احتمالاً در چند نسخه با حافظه رم ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایتی استفاده خواهد کرد. از سایر مشخصات وان‌پلاس 7 هم می‌توان به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع Warp Charge، اندروید ۹ و NFC اشاره کرد. وان‌پلاس همچنین کماکان از ویژگی شارژ بی‌سیم در این گوشی صرف‌نظر کرده است.

زمان عرضه و قیمت وان پلاس ۷

انتظار داریم طبق روال همیشه قیمت وان‌پلاس 7 کمی بیشتر از وان‌پلاس 6T باشد. به این ترتیب می‌توان قیمت ۶۰۰ دلاری را برای نسخه پایه این گوشی پیش‌بینی کرد. این درحالیست که پرچم‌داران رقیب با قیمت حدودی ۹۰۰ تا ۱۱۰۰ دلار عرضه می‌شوند و حتی نسخه‌های ارزان‌تری مثل آیفون XR و گلکسی اس 10e هم ۷۵۰ دلار قیمت دارند.

همچنین انتظار داریم وان‌پلاس یک گوشی 5G را نیز در این مراسم رونمایی کند. این گوشی به احتمال زیاد قیمتی بالاتر و در حدود ۱۰۰۰ دلار خواهد داشت. گفتنی است تاریخ رونمایی رسمی از این گوشی هنوز مشخص نشده اما می‌توانید اردیبهشت‌ماه و یا اوایل خردادماه منتظر رونمایی رسمی باشید.

نظر شما درباره وان پلاس ۷ احتمالی چیست؟ من که فقط منتظر رونمایی رسمی دستگاه هستم!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
abolfazlbt

برا کسایی که از دوربین سلفی زیاد استفاده نمیکنن خیلی عالی میشه.

mostafa3

نمای جلو بدون حاشیه عالیه
از پشت نگاه کردم اول فکر کردم Xperia 1 هست
شاید هم دوربین سه گانه ساخت سونی باشه نمای پشت کپی کپیه

ehsan1102000

خیلی زیباست.😊⁦👏

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)