حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل تاچ آیپد پرو ۲۰۱۸

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

برای پیشبینی و هشدار در مورد تنزل درجه یک شخص، کشور یا شرکت، گاهی لازم نیست که حتما رخدادهای بزرگی مشاهده بشوند. گاهی نشانه‌های کوچک هم کافی هستند. آیپد پرو ۲۰۱۸ یکی از محصولات جذاب و در عین حال با ایرادات قابل توجه است که حالا خبر از مشکلات جدیدی پیرامون آن می رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشد تا درباره آن صحبت کنیم.

اپل محصولات زیادی درست می‌کند. عمده تمرکز این شرکت البته روی آی‌فون‌هاست. اما ما در برابر آی‌فون یک دنیا گوشی‌های هوشمند اندرویدی خوب هم داریم. ولی در دنیای تبلت راستش آی‌پدها کلاس و جایگاه ویژه خاصی دارند و مثلا گلکسی تب، هیچ وقت نتوانسته جایگاه آی‌پد را تهدید کند.

اپل مدتی است که این ادعا را دنبال می‌کند که آی‌پد پروها به خصوص مدل ۱۲٫۹ اینچی جدید، چیزی فراتر از یک تبلت صرف هستند. آنها به یاری صفحه نمایش بزرگ، داشتن یک قلم خوب و همچنین داشتن برخی از اپلیکیشن‌های متناسب، می‌توانند یک تبلت/لپ‌تاپ هم محسوب شوند. البته من شخصا با این عقیده موافق نیستم و معتقدم برای اینکه آی‌پد یک تبلت/لپ‌تاپ شود، تغییرات زیاد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لازم ایست.

اما اگر شما به ویژه در داخل ایران هستید و مدت زیادی است در تمنا و شاید حسرت داشتن یک آی‌پد پروی ۱۲٫۹ اینچی هستید، باید بگویم که بسیار باید احتیاط کنید و شاید هم منطقی باشد که مدتی دست نگاه دارید.

آیپد پرو ۲۰۱۸

آیپد پرو ۲۰۱۸

هم از داخل ایران و هم مطابق گزارشات مکرر از وب‌سایت‌ها و فوروم‌های فرنگی، برخی مدل‌های آی‌پد پروی ۱۲٫۹ اینچی مشکلاتی دارند که شما را از داشتنش، پشیمان خواهند کرد.

برخی از کاربران گزارش کرده‌اند که عملکرد لمسی آی‌پد پروها گاهی و به صورت غیرقابل پیشبینی مختل می‌شود، جین اسکرول دچار وقفه یا لرزش خفیف صفحه نمایش می‌شوند یا کیبورد دستگاه، هنگام تایپ برخی حروف، عمل نمی‌کند و کاربر مجبور می‌شود چند بار دکمه یک حرف را بفشارد.

مشکل تاچ آیپد پرو ۲۰۱۸

 

بیشترین حجم گزارش‌ها از مدل ۲۰۱۸ آی‌پد انجام شده اما گزارش‌های کمتری از مدل‌های  ۲۰۱۷ و ۲۰۱۷ آی‌پد پرو هم وجود داشت و معلوم نیست که چرا اپل به این گزارش‌های ترتیب اثر نمی‌داده است.

برخی از کاربرها بعد از مواجه شدن از این مشکل، ابتدا تصور می‌کردند که نکند مشکل از کثیف بودن صفحه نمایش یا استفاده از محافظ صفحه باشد، اما برداشتن محافظ صفحه یا تمیز کردن صفحه، مشکل را حل نکرد. بعدا آنها تصور کردند که با آپدیت‌های iOS مشکل به سادگی حل خواهد شد، اما این کار هم مشکل را برطرف نکرد.

البته ما هنوز قطعا نمی‌دانیم که مشکل سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری است، اما برطرف نشدن آن علیرغم آپدیت‌های مکرر، نشان می‌دهد که احتمال سخت‌افزاری بودن مشکل آی‌پد پروهای ۱۲٫۹ اینچی بیشتر است.

نظر شما درباره این محصول پر ایراد اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

اینم مشکل تازه وارد اپل،اپل چند سالی هست که هر آیفون و آیپدی معرفی میکنه یا مشکلات نرم‌افزاری داره یا سخت افزاری و این برای کسانی که در کشورشون نمایندگی رسمی اپل وجود نداره بزرگترین ریسک و اشتباه هست که بخوای همون اوایل محصولات اپل رو بخری،از ایفون 5 به بعد مشکلات اپل دیگه شدید و شدیدتر شد،البته اگه 4s رو فاکتور بگیریم😅😜.

Genesis

هر چی معرفی میکنه یه مشکل داره😂
شیپل ها کجان؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)