حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی کا ۱۲ پلاس (LG K12+) رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | ال‌جی

ال‌جی پس از آن اخبار و شایعاتی که پیرامون گوشی میان‌رده جدید این کمپانی، یعنی K12+ با کد LG-LMX420 منتشر شد، امروز به صورت رسمی از عضو جدید خانواده K در کشور برزیل رونمایی کرد. مشخصات این گوشی از جهات بسیاری شبیه به K40ای به نظر می‌رسد که ماه گذشته در نمایشگاه MWC 2019 معرفی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ال جی کا ۱۲ پلاس

ال جی کا ۱۲ پلاس

گوشی LG K12+ دارای یک صفحه نمایش 5.7 اینچی FullVision با رزولوشن HD+ و نسبت ابعاد 18:9 می‌باشد. چیپست تعبیه شده در این گوشی Helio P22 مدیاتک می‌باشد که با 3 گیگابایت حافظه رم همراه شده است. دوربین تعبیه شده در پشت این گوشی 16 مگاپیکسلی است و از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می‌برد، درحالیکه دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی می‎باشد، هر دو دوربین مجهز به فلش LED می‌باشند.

نکته جالب درخصوص این گوشی داشتن گواهینامه نظامی MIL-STD-810G است که آن را در برابر ضربه، ارتعاش، دمای بالا، دمای پایین، شوک حرارتی و رطوبت مقاوم کرده است. K12+ از قابلیت صدای فراگیر DTS: X 3D بهره می‌برد و البته کلید اختصاصی دستیار صوتی گوگل نیز برای آن تعبیه شده است. حسگر اثر انگشت آن در پشت گوشی تعبیه شده و جایگاه جداگانه‌ای برای سیم‌کارت‌های دوگانه و کارت حافظه در نظر گرفته شده است.

LG K12+

LG K12+

مشخصات سخت افزاری LG K12+

  • صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 1440×720 پیکسل (HD+)
  • پردازنده هشت هسته‌ای 2 گیگاهرتز هلیو P22 مدیاتک با معماری 12 نانومتری. پردازنده گرافیکی IMG PowerVR GE8320
  • 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش
  • سیم‌کارت دوگانه
  • دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با فلش LED و فوکس خودکار تشخیص فاز
  • دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با فلش LED
  • دارای حسگر اثر انگشت
  • دارای گواهینامه نظامی MIL-STD 810G
  • مجهز به کلید اختصاصی گوگل اسیستنت، جک 3.5 میلیمتری هدفون و صدای فراگیر DTS:X 3D
  • ابعاد 153.0×71.9×8.3 میلیمتر و 150 گرم وزن
  • اتصالات 4G VoLTE، وایفای 11 a/b/g/n، بلوتوث 4.2
  • باتری 3000 میلی آمپرساعتی

نظر شما درباره ال جی K12+ چیست؟ این دستگاه در رنگ‌های مشکی، آبی و خاکستری به قیمت تقریبی 305 دلار در برزیل به فروش خواهد رسید.

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

ارزش نداره نهایت 100دلار.نوکیا 3.1پلاس که مشخصات این داره موقع معرفی فقط120دلار قیمتش بود بعد این گوشی 300دلار چه خبره با این قیمت برای یه پایین رده.ارزشش 100دلار

chalton

گوشی های الجی همیشه تو بخش دوربین مشکل داشتن،پرچمداراش که معمولی هستن دوربیناشون حالا چه برسه به میان رده هاش،پردازنده هم حرفش رو نزنم بهتره،صفحه نمایش معمولی،طراحی قدیمی و فاقد طراحی روز،همه این ها با قیمت 305 دلار به نظرم اصلا خوب نیست و افتضاحه،شکست رو در این گوشی تو بخش میان رده ها به وضوح میشه دید،در کل مبارک اونایی که میخوان بخرن باشه
.
.
.
.
.
مثل Arrow 🐮 کودن نباشیم.

amer

خخخ

Mr. Dandelion

اصلا هم این طور نیست. یه نگاه به وی ۳۰ بندازین متوجه میشین دوربین یعنی چی. دوربین اصلی V30 دریچه دیافراگم F1.6 داره و نور بیشتری رو دریافت می‌کنه. در نتیجه عکس‌های شما رو روشن‌تر و زنده‌تر نمایش می‌ده. ترکیب دریچه دیافراگم F1.6 با لنز شیشه‌ای شفاف رنگ‌ها رو دقیق‌تر و تصاویر رو واضح‌تر از لنزهای پلاستیکی ثبت می‌کنه. ال‌جی V30 قدرتمندترین دستگاه تصویربرداری در عرصه تلفن‌های هوشمند به حساب میاد. من فک کنم هیچ تلفنی تو بازار به گرد وی 30 هم نمیرسه .

Mr. Dandelion

ای بابا این ال جی بیچاره نمیدونه به کدوم ساز شما برقصه. طراحی داره هر روز بهتر و کامل تر میشه و به سمت سبک مینی مالیست پیش میره. طراحی هم یه چیز سلیقه ای هستش. اما مطمئنا ال جی از بهترین مهندسا و طراحا برای ساخت و طراحی گوشیاش مثه بقیه محصولاتش استفاده میکنه. جایزه هایی که هر سال میبره قشنگ همینا رو ثابت میکنن. طراحی داره متفاوت میشه اما کپی پیست نمیشه مثه گوشی های سامسونگ! که خالی از ابتکار و فناوری جدیدن.

Mr. Dandelion

اتفاقا به نظر من کیفیت محصولات ال جی نسبت به برندهای دیگه خیلی بهتره. چه تو میان رده ها و چه تو پرچمدارها اگه یه نگاه بندازی می بینی که تو رنچ گوشی های ارزون تعداد مخصولات ال جی بیشتره. مضاف بر اینکه جدیدا داره امکانات نرم افزاری تلفن های پرچمدارش رو تو میان رده ها و گوشی های ارزون میذاره تا مردم بیشتری بتونن از امکانات انحصاری گوشی های پیشرفته استفاده کنن و محدود به یه رنج خاص نباشه

Mr. Dandelion

ببخشید! آیه قرآن نیست که وحی منزل باشه و نشه تفییرش داد. بازاره آقا جان! بازار! روز به روز نیازها فرق میکنه و باید با توجه به نیاز بازار تصمیم گرفت. حتماٌ ال جی سودآوری و درآمد زایی رو در تغییر رویکرد و فاصله گرفتن از سیاست های گذشته اش دیده و برای اینکه تو بازار بمونه و بتونه رقابت کنه و از میدون مبارزه سربلند بیرون بیاد باید سعی کنه بهترین ها رو تولید کنه و از شکست های گذشته برای پیروزی آینده اش درس بگیره.

Mr. Dandelion

مضاف بر این، ال جی نمیخاد کپی کنه سیاست های غلط و ناپایدار برندهای دیگه رو. ثانیا این که قبلا در زمینه رقابت تلفن هوشمند هیچ ادعایی نداشته و الان حدود 2 الی 3 ساله به طور جدی وارد رقابت شده. از زمانی که سری جی معرفی شد و جی 4 با کلیدهای پشت و امکانات عالیش تونست مشتریای زیادی رو جذب کنه. حالا هم تصمیم گرفته ذایقه مشتریا رو بشناسه و نسبت به محصولاتی که ارائه میده و زبان و امضای خاص خودش در طراحی ، بتونه تغییرات در محصولات ارائه بده. پس نیاز به آزمون و خطا داره تا راه بیفته. قطعا تا شکست نخوره به موفقیت نمیرسه.

Amir Hossein

واقعا چرا؟؟؟
با معرفی این گوشی فقط ضرر میزنه به خودش😕

saeed_l

305 دلار Wow 😂

mbazzaz81

خب این گوشی بهش میگن آشغال رده
الجی که نمیتونه گوشی خوب درست کنه مجبوره؟
تازه فهمیده که صفحه نمایش باید اولد باشه فقط هم برای پرچمدارش استفاده میکنه

Milad7

با توجه به قیمتش ارزش خرید نداره 👌

vahid abedi

با خودم دارم فکر میکنم چرا باید کسی ردمی نوت7 رو ول کنه اینو بخره

اصلا شما بگو m20 سامسونگ که از هر نظر برتر از این محصول الجی هست و کلی هم ارزانتر.

حتی ردمی 7 100 دلاری شیاوومی از این بهتره با یک سوم قیمت.

واقعا بزرگترین دشمنان شرکتها نه در بیرون بلکه در داخل خود شرکتها هستند.

یعنی این گوشی رو میدادن دست یک فرد ضد الجی تا الجی رو خراب کنه باز نمیتونست 300 دلار قیمت بزاره روش و تو ذهن خودش هم غیر ممکن بود چه اینکه در واقعیت.

vahid abedi

بزرگترین دلایل نزول و بزرگترین دشمنان برندهای اصیل البته به قول دوستان تصمیمات اشتباه و تصمیم گیری های غلط مدیران داخل شرکت هستش.

با این گونه مدیریت و تصمیم گیری نتیجه ای جز نزول بیشتر قطعا عاید نخواهد داشت.

Mortazavi

خوبه ال‌جی هم مثل سونی یه میانرده احمقانه داد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)