حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو رینو را در واقعیت ببینید: دوربین سلفی پاپ آپ طور خاص

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اوپو

اخیرا ویدیویی از Oppo Reno منتشر شده که طراحی عجیب و منحصر به فرد دوربین سلفی Oppo Reno را نشان می‌دهد. این دوربین حول گوشه سمت چپ دستگاه می چرخد و از بالای دستگاه خارج می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا اوپو رینو را در واقعیت ببینید.

اوپو رینو

اوپو رینو

اوپو رینو (Oppo Reno) یک دستگاه میان رده خواهد بود که با چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ مجهز می شود و دوربین دوگانه ۴۸ مگاپیکسلی را روی قاب پشتی ارایه می کند.

در نمای جلویی شاهد یک دستگاه بسیار کم حاشیه هستیم که بلندگوی مکالمه روی لبه بالایی قرار دارد و دیگر هیچ. اوپو رینو با دوربین پاپ آپ طور متفاوتی ارایه می شود که بر محور گوشه سمت چپ دستگاه به صورت برشی از دایره به بیرون باز می رشود. به دلیل فضای موجود، از فلاش LED هم استفاده شده است.

شایعات جدیدی در رابطه با پرچمدار جدید کمپانی اوپو به گوش می‌رسد ولی با توجه به مشخصات فنی اوپو رنو یا رینو (Oppo Reno) که به تازگی لو رفته، اهالی تکنولوژی نسبت به پرچمدار بودن این گوشی مشکوک شده‌اند.

اولین بار Vivo NEX بود که دوربین سلفی خود را به صورت پاپ‌آپ روانه بازار کرد. به دنبال آن Oppo Find X به بازار آمد که دوربین‌های جلو و عقب در بخش متحرک بالای آن قرار داشتند. در این میان موبایل‌هایی مثل می میکس ۳ و آنر مجیک ۲ هم بودند که از طراحی کشویی استفاده کردند تا بتوانند یکپارچگی نمایشگر را حفظ کنند. حالا امروز یک تلفن دیگر معرفی شده که به شکلی عجیب دوربین سلفی را در قسمت بالایی دستگاه قرار داده است: Oppo Reno.

تصویر متحرکی که بالاتر مشاهده می‌کنید علاوه بر دوربین سلفی، طراحی پنل پشتی را هم نشان می‌دهد که ظاهرا برخلاف نسخه دموی این دستگاه که در MWC 2019 وجود داشت فاقد زوم ۱۰ برابری است. البته شاید این دستگاه نسخه ارزان‌تر اوپو رنو باشد که با اسنپدراگون ۷۱۰ به بازار می‌آید و رنج قیمت پایین‌تری را هدف قرار داده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید رینو می تواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soraygoular

من از قبل ویو اپکس و نکس فکر میکردم به دوربین بالا جهنده ولی نه مدل ویو نکس بلکه همین شکلی فقط اندازش خیلی کوچکتر بود تو ذهنم به نظرم سریع تر میاد بالا اینطوری جالب اینم بالاخره

Milad7

ایده ی جالبیه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)