حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت جابه‌جا شدن در طول ویدیوهای اینستاگرام به زودی ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام ویژگی های متعددی دارد اما برخی نیازهای پایه ای هنوز در این شبکه اجتماعی تصویرمحور بسیار محبوب، وجود ندارد. مثلا شما در لایوهای ذخیره شده می توانید در طول ویدیو جابه‌جا شوید اما در ویدیوهایی که در فید خود می بینید، اگر ثانیه ای را از دست بدهید باید یک دقیقه کامل منتظر دوباره تکرار شدنش باشید! اگر شما هم این مشکل را داشته اید باید بگویم خوشحال باشید چون قابلیت جابه‌جا شدن در طول ویدیوهای اینستاگرام به زودی ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قابلیت جابه‌جا شدن در طول ویدیوهای اینستاگرام

قابلیت جابه‌جا شدن در طول ویدیو

قابلیت جابه‌جا شدن در طول ویدیو اینستاگرام

بر اساس گفته‌های یکی از کاربران توییتری، که پیشتر نیز اخبار موثقی درباره فیس بوک و اینستاگرام منتشر کرده بود، به زودی قابلیت کنترل پخش ویدیو در اینستاگرام توسعه می‌یابد. به این ترتیب، برای رسیدن به قسمتی خاص از یک ویدیوی 60 ثانیه‌ای (یا کمتر)، نیازمند انتظار تا فرا رسیدن آن فریم خاص نخواهید بود!

این کاربر با انتشار فایل GIF بالا، ادعایش را به اثبات رساند. در این ویدیو کاربر قادر است بین فریم‌های فایل ویدیویی جابه‌جا شده و به راحتی، پخش را به ثانیه مورد نظر ببرد. انتظار داریم قابلیت کنترل پخش ویدیو در اینستاگرام ابتدا برای آزمایش، در اختیار تعدادی محدود از کاربران قرار بگیرد و سپس برای استفاده عموم منتشر شود. با توجه به احساس شدن جای خالی چنین امکانی، انتظار نداریم کنترل پخش ویدیو در اینستاگرام جزو قابلیت‌هایی باشد که بعد از آزمایش، به دلایلی هرگز در نسخه پایدار عرضه نمی‌شوند.

قابلیتی مشابه، به قسمت استوری نیز افزوده خواهد شد. البته نیاز به کنترل پخش ویدیو در اینستاگرام استوری، به خاطر حداکثر طول ۱۵ ثانیه‌ای آن‌، کمتر از فایل‌های ویدیویی بارگذاری شده در فید است، اما همچنان، پیاده‌سازی آن ما را خوشحال خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ مشخصا باید مثبت باشد!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

قیمت الجی K40 مشخص شد : ۳۰۰ دلار !!!!!!!!!!!!!!!!!
توی کانال یه سرچ کنید K40 امکانات تخمیش رو می بینید با نصف این پول میشه Redemi Note 7 و یک سومش Redemi 7 و همین پول Poco F1 خرید

Soheil Rezayi

من الجی فن هستم و از کارای الجی کلافه میشم
ببخشید بی ربط بود

Milad7

اینستاگرام و تلگرام تبدیل به عضو جدایی ناپذیر زندگی ما شدن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)