حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تم تاریک واتس اپ به زودی ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | پیام رسان

قابلیت Dark Mode یکی از حالت هایی است که برای تمامی اپلیکیشن ها و سیستم عامل ها ضروری است و همه باید این قابلیت را در اختیار کاربرانشان قرار دهد. در واقع این قابلیت از آسیب دیدن چشم ها در فضای تاریک جلوگیری خواهد کرد. به تازگی واتساپ این قابلیت را ارائه کرده که در ادامه جزییات بیشتر را با شما در میان می گذاریم. امروز خبر می رسد که تم تاریک واتس اپ به زودی ارایه می شود، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.


قابلیت Dark Mode در واتس اپ

تم تاریک واتس اپ

تم تاریک واتس اپ

واتس اپ به تازگی اعلام کرده که در نسخه بعدی اندروید خود، قابلیت Dark Mode یا حالت تاریک را ارائه خواهد کرد. در واقع هم اکنون در نسخه بتا واتس اپ 2.19.82 می توانید از قابلیت Dark Mode بهره مند شوید. البته باید اشاره کنیم که این قابلیت در مرحله تست و آزمایش قرار دارد و فعلا فقط بخش منوی تنظیمات از این قابلیت برخوردار است. البته بر اساس بررسی ها، احتمال داده می شود که این حالت تاریک با رنگ خاکستری همراه باشد و از سوی دیگر از کاهش مصرف باتری نیز خبری نخواهد بود. اما به طور کلی این قابلیت برای واتس اپ بسیار واجب و ضروری است زیرا در حال حاضر واتس اپ یک پیام رسان جهانی بوده که در سراسر جهان حتی ایران مورد استفاده مردم قرار می گرد. در حال حاضر نسخه بتا در فروشگاه گوگل در دسترس قرار گرفته و کاربران می توانند از آن بهره مند شوند.

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که واتس اپ در بروزرسانی های خود تغییرات چشمگیری را به کاربران ارائه نمی کند در حالی کاربران در بروزرسانی ها منتظر تغییرات ظاهری زیادی هستند. در تلگرام این موضوع بسیار چشمگیر بود و کاربران با هر بار بروزرسانی شاهد قابلیت های جدیدتر و کاربردی تری بودند. امیدواریم که واتس اپ نیز برای جلب نظر کاربرانش به ارائه قابلیت های پیشرفته تر و به روزتری در نسخه های آینده بپردازد.

نظر شما درباره تم تاریک نرم افزارها چیست؟ از آن استفاده می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TVKade

مضخرفه

chalton

ما که از GBWhatsApp استفاده میکنیم در یه کلام فوق‌العاده.

mehrdad_ma

همین نسخه که برای من چیزی اضافه نکرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)