حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری بی سیم هواوی freelace با طراحی منحصر به فرد و جذاب ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | لوازم جانبی، هواوی

در مراسم معرفی پرچمدار جدید هواوی پی ۳۰ در شهر پاریس فرانسه اینکار تکرار شده و از جدیدترین هدفون بیسیم هواوی یعنی FreeLaces و طراحی تازه‌اش رونمایی شده است. هندزفری بی سیم هواوی freelace با طراحی منحصر به فرد و جذاب ارایه شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

هندزفری بی سیم هواوی freelace

هواوی فریلیس

هواوی فریلیس

جدیدترین هدفون بیسیم هواوی FreeLaces نام دارد و در نگاه اول گزینه‌ی مناسبی برای گوش دادن به موسیقی در حین حرکت و ورزش به نظر می‌آید. در ابتدا باید گفت که این هدفون‌ها کاملاً بیسیم نیستند و یک کابل وظیفه اتصال میان دو گوشی کوچک را بر عهده دارد. با این وجود هواوی سال گذشته، چیزی شبیه به ایرپاد را معرفی کرده بود که Freepods نام داشت اما هیچگاه عرضه نشد.

با این حال روی کابل ضخیم توصیف شده و زیر دو گوشی هدفون، دو سری کلید کنترل، میکروفون و باتری تعبیه شده و کاربر می‌تواند به کمک آن ۱۸ ساعت از FreeLaces استفاده کند. قسمت ضخیم کابل که در تصویر نیز مشخص است را می‌توان از طریق درگاه USB-C شارژ کرد. این مسئله بدین معنی است که کاربر هر لحظه می‌تواند قسمتی از هدفون بیسیم هواوی را باز کرده و آن را به درگاه زیرین گوشی P30 خود متصل کند تا پروسه شارژ باتری آغاز شود.

نکته جالب توجه در طراحی FreeLaces این است که دکمه‌های کنترل و باتری این هدفون زیر هر دو گوشی آن تعبیه شده‌اند تا توازن وزن هدفون در دو طرف سر کاربر برقرار شود. این هدفون می‌تواند انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان به موسیقی و دوندگان و ورزشکاران باشد چرا که علاوه بر باتری قوی، بدنه‌ی محکمی هم دارد و موفق شده استاندارد IPX 5 برای مقاومت در برابر عناصر مختلف را کسب کند.

جدیدترین هدفون بیسیم هواوی یعنی FreeLaces به چهار رنگ نارنجی، مشکی، سفید و سبز عرضه خواهد شد اما هنوز تاریخ عرضه و قیمت دقیق آن مشخص نشده است.

نظر شما درباره این هندزفری بی سیم جذاب هواوی چیست؟ نظر من درباره آن مثبت است، حداقل در نگاه اول.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

طراحیش جالب و خاصه. تکراری نیست یعنی

RS.R

همون طور که انتظار میرفت یه مشت تعصبی عقیده ایی دارن میسوزند. برید زیر بارون. …نوت 10 هم بیاد باز یه عده انتقاد میدن اینجا همیانی که دارن پی 30 رو میکوبن. خودشون و واسه نوت 10 جر میدن. یاد بگیریم وقتی یه برندی ایده وکار خوب مثبت میکنه تعریف تمجید کنیم مثل صفحه نمایش عالی اس 10 پلاس. فوق‌العاده اس

RS.R

انشاالله قسمت همه مون شه چه اس 10 پلاس چه پی 30پرو. دور از تعصب اینهایی انتقاد میکنن هر کدوم از دو طرف کل کل کننده دسشون به این دوتا برسه مثل بت می‌پرستن دروغ میگم قرمز بزن

chalton

آی‌اواس 12.2 نیامده دردسر ساز شد!

شب گذشته و بعد از اتمام کنفرانس، اپل نسخه جدید سیستم عامل های خود را برای عموم عرضه کرد. اما این نسخه جدید مشکلات زیادی را ایجاد کرده است. بسیاری از کاربران بعد از آپدیت به نسخه 12.2 اعلام کردند مشکل آنتن دهی دارند و نمی‌توانند به اپراتور خود متصل شوند. همچنین نسخه جدید اپلیکیشن اپل نیوز هم کرش می‌کند و نمیتوان از آن استفاده کرد.
توصیه ميكنيم که فعلا آپدیت نکنید و دست نگه دارید تا اپل این مشکلات را برطرف کند.

abolfazlbt

امیوارم برای رقابت با شیائومی قیمتشو رقابتی کنه مثلا همون ۱۵ دلار😂😋

mega08

خیلی هم خوب
مشکل قبلی هندزفری هاش خوب کیپ نشدن بود.
ولی ایندفعه ظاهرا این مشکلم برطرف شده.
بیاد بازار ی تستی بکنیم .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)