حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۷ پرو نسخه گلوبال نخواهد داشت

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | شیائومی

سه هفته پیش بود که شیائومی ردمی نوت ۷ پرو با اسنپدراگون ۶۷۵ و قیمت ۱۹۶ دلار رسما معرفی و تقریبا تبدیل به گزینه خرید خیلی از کاربران شد. اگر شما هم از همین دسته کاربران هستید متاسفانه باید بگویم که ردمی نوت ۷ پرو نسخه گلوبال نخواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نسخه گلوبال ردمی نوت ۷ پرو

ردمی نوت ۷ پرو

ردمی نوت ۷ پرو

مدیر منطقه‌ آسیای جنوب شرقی شیائومی، آقای جان چن (John Chen)، اخیراً گفته که این اتفاق رخ نخواهد داد و مدل مذکور بنا به سیاست‌های کلی ردمی در انحصار بازار چین و هند باقی خواهد ماند.

البته نام‌گذاری این گوشی کمی گیج کننده است. چرا که مدل معمولی ردمی نوت 7 در کشور هند با دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی روانه بازار شده و سنسور 48 مگاپیکسلی برای استفاده در مدل پرو در نظر گرفته شده است. اما در کشورهای غیر از هند، این سنسور 48 مگاپیکسلی در مدل استاندارد ردمی نوت 7 مورد استفاده قرار گرفته است این موضوع حتی در چین هم به همین صورت بوده است.

البته باید اشاره کنیم که 48 مگاپیکسلی بودن دوربین در مدل استاندارد و پرو به معنی یکسان بودن آن‌ها نیست. همچنین نسخه پرو عکاسی ۴۸ مگاپیکسلی واقعی دارد اما نسخه عادی از ترکیب تصاویر به رزلوشن ۴۸ مگاپیکسلی می رسد. در بخش فیلم برداری نیز شاهد برتری هایی برای مدل پرو است. در واقع ردمی نوت 7 پرو قادر به ضبط ویدیو با وضوح 2160p است در حالی که مدل استاندارد تنها از وضوح 1080p پشتیبانی می‌کند.

یکی دیگر از تفاوت‌های این دو مدل به پردازنده آن‌ها مربوط می‌شود. در حالی که مدل استاندارد از تراشه اسنپدراگون 660 استفاده می‌کند، در مدل پرو شاهد به کارگیری یک مدل جدیدتر به نام اسنپدراگون 675 هستیم. این تراشه جدید دارای هسته‌های بهبود یافته‌تری بوده (Kryo 460 به جای Kryo 260) و پردازنده گرافیکی جدیدی هم دارد (ادرنو 612 به جای ادرنو 512). همچنین باید اشاره کنیم که اسنپدراگون 675 بر مبنای معماری 11 نانومتری ساخته شده در حالی که اسنپدراگون 660 یک تراشه 14 نانومتری است.

منتظر نسخه گلوبال ردمی نوت ۷ پرو بودید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

لعنتی😨😞

mehrdad_ma

مشکلی نیست آنلاک میکنی و رام میزنی
مثل نوت ۵ ai
یا mi8 se
من کلی mi8 se دیدم که روشون رام گلوبال نصبه
بعدشم کاستوم های پایه miui خیلی از خود miui بهترن

m.b

چون احتمالاً میخوان mi 9 se رو رونمایی گلوبال کنن علی جان…
اون خیلی از redmi note 7 pro بهتره…

m.b

یادمه قصد خرید note 7 pro رو داشتی…
رنگ خاکستری آينه‌ای mi 9 se واقعاً یه چیز دیگست…
سایزش هم واقعاً مناسبه برای دست…
از نظر من چه از نظر سایز و چه از نظر زیبایی یه سروگردن بالاتر هست…
صفحه آمولدش هم همونیه که تو mi 9 به کار رفته و حتی بخاطر تراکم پیکسلی بیشتر، بعضی ها se رو بیشتر از نسخه اصلیش تحسین کردن…
صبر کن اگر نسخه گلوبال se اومد، که شایعه شده میاد، اونو بگیر علی جان…

ahmad

احتمالا نوت 9 رو بفروشم یا ردمی نوت 7 بخرم یا میت 10 پرو

ahmad

فقط بخاطر پول و بزرگی گوشی

Milad7

احمد نوت 9 که خیلی خوبه برای چی میخوای بفروشی؟

ahmad

پول لازم دارم

✔ TVKade

بریم هند زندگی کنیم، بهترین گوشیا با کمترین قیمت ممکن فقط توی هند پیدا میشه.
نسخه گلوبال صرفا باندهای بیشتری برای کشورهای اروپایی و استرالیا داره وگرنه نسخه هند و چین، تمام باندهای مخابراتی ایرانو داره و برای ما فرقی نمیکنه.

Saeedsh50

مطمئنید مدل پرو عکاسی 48 مگاپیکسلی واقعی داره ؟ من جایی دیده بودم که مثل مدل معمولیش از ادغام عکس 12 مگاپیکسلی به 48 میرسه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)