حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جمع آوری اینترنتی کمک‌های مردمی ممنوع است

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی

امروز صبح بود که در ترنجی برای شما نوشتیم به بهانه کمک به سیل زندگان گلستان کلاهبرداری اینترنتی انجام شده است. حالا اما خبر می رسد که معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی اظهار کرد: هر گونه جمع آوری کمک‌های مردمی توسط اشخاص و سازمان‌های معروف و شناخته شده جز از طریق جمعیت هلال احمر و کمیته امداد ممنوع است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

جواد جاویدنیا معاون دادستان کل کشور اظهار کرد: هر گونه جمع آوری کمک های مردمی توسط اشخاص و سازمان های معروف و شناخته شده جز از طریق جمعیت هلال احمر و کمیته امداد ممنوع است.

وی افزود: به لحاظ پیشگیری از وقوع جرایم و ضرورت ساماندهی دقیق کمک های مردمی و پاسخگویی به مردم عزیز کشور هر گونه جمع آوری کمک های مردمی جز از طریق حساب های رسمی جمعیت هلال احمر و کمیته امداد ممنوع است.

گلستان

گلستان

جاویدنیا از مردم خواست در صورت مواجهه با این موارد شماره حساب ها و شماره کارت های اعلامی را در بخش شکایات و اعتراضات مردمی پایگاه اینترنتی معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور به آدرس از قسمت “خدمات مالی غیرمجاز” اطلاع دهند تا بلافاصله نسبت به مسدودسازی این حساب ها اقدام شود.

معاون دادستان کل کشور به اشخاص و چهره های شناخته شده هشدار داد که در صورت اقدام، حساب ها مسدود و مبالغ جمع آوری شده توقیف و به سازمان های یادشده تحویل داده خواهد شد، لذا از هر گونه اقدام در این زمینه خودداری شود.

وی خاطرنشان کرد: اشخاصی که قصد چنین اقداماتی را دارند، با مراجعه به سازمان های یادشده مجوز اقدام دریافت کنند و شماره حساب های خاصی مختص این امر با نظارت سازمان های مسئول و طبق شرایطی که این سازمان ها اعلام می دارند افتتاح و در درگاه اینترنتی رسمی این سازمان ها اعلام تا مردم پس از اطمینان از تایید و نظارت سازمان های مسئول وجوه خود را به حساب های مورد تایید واریز کنند.

جاویدنیا تاکید کرد: تا زمان عدم صدور مجوز خاص و اعلام رسمی آن، هر گونه فعالیت در این زمینه از باب پیشگیری از وقوع جرم ممنوع و با آن برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

پیام ایرانسل
بنی‌آدم اعضای یک پیکرند
که در آفرینش ز یک گوهرند

به پویش کمک به مردم سیل‌زده گلستان و مازندران بپيوندين.

می‌تونین با ارسال یکی از اعداد ۴، ۵ یا ۶ به ۸۸۷۷، کمک نقدی ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ تومانی تون رو از طریق اعتبار سیمکارت پرداخت کنین.

ehsan1102000

عجب……..خیلی عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ahmad9300

خوبه، موافقم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)