حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک سامسونگ گلکسی فولد با اسنپدراگون ۸۵۵ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم پایین تر از حد انتظار

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | بنچمارک، تست، سامسونگ

گلکسی فولد (Galaxy Fold) گوشی تاشو سامسونگ است که با وجود پیشرو بودن اما بهترین بازار نیست. این دستگاه برخلاف گلکسی اس ۱۰ که با دو چیپست اگزینوس ۹۸۲۰ و اسنپدراگون ۸۵۵ ارایه می شود، گلکسی فولد با اسنپدراگون ۸۵۵ ارایه می شود. بنچمارک سامسونگ گلکسی فولد با اسنپدراگون ۸۵۵ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم پایین تر از حد انتظار و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

بنچمارک گلکسی فولد

بنچمارک گلکسی فولد

بنچمارک گلکسی فولد

گلکسی فولد با مدل SM-F900F ارایه می شود و در بنچمارک بالا آن را می بینید. دستگاهی که ۱۲ گیگابایت حافظه رم دارد و اسنپدارگون ۸۵۵ نسخه ۷ نانومتری دارد و شاید برای ما انتظار یک عدد بالاتر را رقم زده بود.

امتیاز بخش تک هسته ای نزدیک به ۳۵۰۰ قابل قبول است اما بخش چند هسته ای زیر ۱۰ هزار نمی تواند چیزی باشد که خریدار گیک‌طور یک موبایل نزدیک به ۲ هزار دلاری را راضی کند. البته که بنچمارک اصلا تمام حقیقت نیست و عملکرد دستگاه می تواند کاملا با آن متفاوت باشد اما شاید اگر این عدد کمی بزرگتر بود، می توانست نگاه ها را کمی مثبت تر کند. البته که به یاد داشته باشید این بنچمارک قطعا نسخه نهایی دستگاه نیست و هنوز در دست توسعه است.

حافظه رم ۱۲ گیگابایتی نیز در این بنچمارک گیگبنچ که متمرکز بر پردازش مرکزی (CPU) است، تفاوت زیادی را رقم نزده است. نظر شما درباره عملکرد گلکسی فولد در بنچمارک چیست؟ در خرید این روزهای شما، اعداد بنچمارک ها چقدر اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

سامسونگ میخواد عملا کاری کنه که به خریدارن گوشی های سامی بفهمانه که چیپ اگزینوس از اسنپ بهتره
تو عملکرد روزانه نسخه ۸۵۵ گوشی s10 معمولی ۱ ساعت بیشتر اسکرین میده

HasanHoseinPoor

بازی ها و برنامه ها برای چیپ‌ اسنپدراگون‌ بهینه‌ تر میان.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)