حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرویس ارزش افزوده برای سیم کارت های جدید لغو شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی

عزم جدی وزیر ارتباطات برای به صفر رساندن دریافت پیامک‌های تبلیغاتی وارد فاز جدیدی شده و بر همین اساس، سرویس ارزش افزوده برای سیم‌کارت‌های جدید غیرفعال شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در ادامه با هم درباره آن صحبت کنیم.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور در جدیدترین مقررات گذاری خود، جدی‌تر از گذشته، مقابله با ارسال پیامک‌های مزاحم را نشانه رفته است.

روز سه شنبه محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دقایقی قبل در توئیتر خود نوشت: «گفته بودیم که از #حق‌الناس کوتاه نمی‌آییم مخصوصا زمانی که برخی چشم طمع به جیب مردم داشته باشند.

قطع شدن سیم کارت

قطع شدن سیم کارت

با ابلاغ جدید سازمان تنظیم مقررات، از این پس برای سیم‌کارت‌های جدید، سرویس ارزش‌افزوده‌ غیرفعال است مگراینکه خود مشترک از ابتدا بخواهد. برای حمایت از مردم و کسب‌ و کارهای حلال این حوزه.»

سامانه 195 سازمان تنظیم مقررات مسئول شناسایی و مسدودسازی پیامک‌های مزاحم است و اکنون نزدیک 118هزار سیم کارت به علت ارسال پیامک‌های مزاحم مسدودسازی شده‌اند.
آمار آنلاین سیم‌کارت‌های قطع شده را می‌توانید از طریق سایت https://www.cra.ir/home مشاهده کنید.

هر زمان پیامک مزاحمی دریافت کردید، طریق پیامک و ثبت در سامانه *195# که معادل همان *800# است آن را اعلام کنید. اگر پیشنهاد، نظر اصلاحی و راهکاری به نظرتان می رسد می‌توانید، آن را با ایمیل 195@cra.ir/، روابط عمومی و شبکه‌های اجتماعی سازمان تنظیم مقررات اقدام کنند.

شما با سرویس های ارزش افزوده خاطره ای (!) دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

فقط حرف و حرف… یه نگاه به بسته های جدید همراه اول بنداز…. گند زدن به بسته ها

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)