حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تریلر فیلم مارول Avengers: Endgame را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | تماشا کنید، فیلم

ساعاتی قبل دومین تریلر از فیلم مورد انتظار Avengers: Endgame منتشر شد. این فیلم چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های انتقام‌جویان است که ابتدای اردیبهشت اکران می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تریلر فیلم مارول Avengers: Endgame را ببینید.

بالاخره دومین تریلر از فیلم مورد انتظار Avengers: Endgame منتشر شد. کمی بیشتر از یک ماه تا اکران جدیدترین قسمت از سری انتقام‌جویان باقی مانده و حالا دومین تریلر این فیلم چند روز پس از شروع اکران فیلم Captain Marvel منتشر شده است. این تریلر هم مثل تریلر نخست بسیار مبهم است و چیز زیادی درباره محتوای خود فیلم افشا نمی‌کند. البته منطقی است که با توجه به هزینه و زمینه‌سازی زیادی که برای این فیلم شده، کارگردانان و استودیوی مارول نخواهند چیزی را لو بدهند. با این حال هنوز می‌توانیم صحنه‌های جالب و جذابی را از این کلیپ دو دقیقه و نیمی مشاهده کنیم.

فیلم مارول Avengers: Endgame تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ بر روی پرده‌های نقره‌ای سینما قرار می‌گیرد.

نکته جالب توجه این است که در این تریلر صحنه‌هایی از فیلم‌های قبلی دنیای سینمایی مارول مثل Iron Man, Captain America: Civil War, Thor و Avengers: Infinity War را می‌بینیم که شخصیت‌های مختلف روی آن دیالوگ می‌گویند. شاید بتوان از این صحنه‌ها چنین برداشت کرد که اگرچه سختی‌ها و مصیبت‌های زیادی پشت سر گذاشته شده، اما انتقام‌جویان قصد تسلیم شدند ندارند و به هر قیمتی می‌خواهند مبارزه کنند.

شاید جذاب‌ترین صحنه این تریلر جایی باشد که بالاخره از لباس جدید تیم انتقام‌جویان رونمایی می‌شود؛ لباسی که البته از چند ماه پیش آن را در گوشه و کناره‌های اینترنت به صورت غیررسمی دیده بودیم.

منتظر Avengers: Endgame هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

من اینفینیتی وار رو با کیفیت پرده دیدم خیلی هم بد نبود ، دیشب اومدم کاپیتان مارول ببینم واقعا افتضاح بود هیچیش معلوم نبود باید دو ماه دیگه وایسیم😑😑

Milad7

به ابر قهرمان زن علاقه ای ندارم…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)