حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گوشی تاشو شیائومی نصف قیمت گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود، دقیقا مثل پرچمدارهای عادی

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | شیائومی

گزارشی جدید به عرضه گوشی انعطاف پذیر شیائومی در سه ماهه دوم سال جاری میلادی و با قیمت 999 دلار اشاره می کند. سامسونگ و هواوی در گذشته نه چندان دور از گوشی انعطاف پذیر خود رونمایی کردند. این محصولات در مقایسه با یکدیگر از طراحی متفاوتی بهره می برند؛ با این حال هر دو با قیمت بالایی به فروش می رسند. قیمت گوشی تاشو شیائومی نصف قیمت گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود و این دقیقا مثل پرچمدارهای عادی خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سامسونگ گلکسی Fold قیمتی برابر با 1980 دلار داشته و هواوی میت ایکس با قیمت 2600 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. در این میان، شیائومی نیز قصد دارد از یک گوشی انعطاف پذیر رونمایی کند که به نظر می رسد این محصول در مقایسه با رقبا قیمت کمتری داشته باشد.

بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی iGyaan در فضای مجازی منتشر شده، این دستگاه با نام Mi Fold و یا Mi Flex به بازار عرضه می شود. در صورتی که اطلاعات اخیر صحت داشته باشد، این محصول در ایالات متحده آمریکا با قیمت 999 دلار و در کشورهای اروپایی با قیمت 999 یورو به فروش می رسد.

این گزارش به معرفی این اسمارت فون در میان ماه های آوریل و ژوئن اشاره می کند. در ابتدا شاهد رونمایی از این محصول در کشور چین خواهیم بود و سپس خریداران در کشورهای دیگر به آن دسترسی پیدا می کنند.

این گوشی هوشمند که با نصف قیمت گلکسی فولد به فروش می رسد، از نمایشگر OLED شرکت Visionox Technology بهره می برد. این احتمال وجود دارد که این پنل در مقایسه با نمایشگر مورد استفاده در گوشی های گلکسی Fold و هواوی Mate X کیفیت پایین تری داشته باشد.

گوشی انعطاف پذیر شیائومی مانند رقیبان خود به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز می شود. در همین راستا شاهد حضور چیپست اسنپدراگون 855 و 10 گیگابایت رم در این محصول خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد که شیائومی تفاوت قیمت محصولات خود را حتی در گوشی تاشو خود هم حفظ خواهد کرد.

 

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
erfan520

شرایط اقتصادی مردم ما طوریه که میتونه با توجه به قیمتش یه گزینه جذاب باشه

.Alireza.

با این وضعی که شیائومی داره پیش میره فک کنم چند وقت دیگه گوشی رایگان میده!
البته نکته جالب اینه که همین رایگانش هم بیاد تو ایران ۲ تومن قیمت میخوره😐

m.b

دقیقاً برعکس گفتی…
با این وضعی که سامسونگ و هوآوی و در آینده اپل دارن قیمتای نجومی میگیرن برای گوشی منعطف، در آینده دو تا کلیه هم جواب نمیده…
البته که میگن قراره ارزون شه…
اما میگن فقط، تا اونا به 999 دلار برسن، شیائومی به زیر 500 دلار رسیده…
چیزایی که گفتم مربوط به سیاست شرکت ها در تولید گوشی منعطف بود…
سیاست کلی‌شون ممکنه خیلی بهتر باشه…

.Alireza.

نه من منظورم این بود که شیائومی خیلی قیمت های پایینی میزاره و مرز های مقرون به صرفگی رو جا به جا کرده کم مونده فقط گوشی معرفی کنه رایگان باشه!

m.b

منم گفتم که سامسونگ و هوآوی و اپل خیلی گوشیای تاشو شون رو دارن گرون میدن…

m.b

به شدت منتظرشم…
طراحی بهتر نسبت به دو نمونه دیگه…
آیا کیفیت ساخت هم بهتر خواهد بود؟
باید ببینیم نتیجه این رقابت گوشی های منعطف 2019 چی میشه…

MohammadFarhaadi

گفته بودم همین حدوداست ولی برای خودمم باورش سخته گوشی تاشو با مشخصات عالی با قیمت کمتر غز پرچمدارای بقیه برندا.الان یه سری جان بر کف نارنجک میبندن و میپرن وسط معرکه و فریاد میزنن که این گوشی بی کیفیته و بخاطر ارزون فروشی از چند جا زده و … بعد که میگی خوب بگو ما هم بدونیم میگن همه میدونن بی کیفیته میتونیمم بگیم کجا تقلب کرده و کجا از محصول و کیفیتش زده ولی نمیگیم که ریا نشه!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)