حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل وارد شدن به اینستاگرام ۲۲ اسفند

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

از ساعاتی پیش کاربران برای ورود حساب کاربری خود در اینستاگرام دچار مشکل شده و قادر به لاگین در این شبکه اجتماعی نیستند. مشکل ورود به اینستاگرام از ساعات پایانی روز 22 اسفند شروع شده و همچنان در ساعات ابتدایی 23 اسفند ادامه دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم علت این اختلال اینستاگرام چیست؟

ساعاتی است که اینستاگرام با مشکل و اختلال مواجه شده و امکان ورود کاربران به حساب کاربری خود در این اپلیکیشن وجود ندارد. این مشکل از سراسر ایران گزارش شده و کابران زیادی ساعاتی است با پیغام زیر برای ورود به اینستاگرام رو به رو می‌شوند :

 

وارد نشدن به اینستاگرام

وارد نشدن به اینستاگرام

علت مشکل ورود به اینستاگرام

با توجه به اینکه هنوز هیچ منبع رسمی علت مشکل ورود به اینستاگرام را اعلام نکرده اما گمانه زنی ها و شایعات بسیاری از همان دقایق ابتدایی این اختلال در فضای مجازی منتشر شده است. بر این اساس، برخی عقیده دارند که این اختلال در پی شایعه فیلتر اینستاگرام و شروعی برای قطع دسترسی کاربران به این شبکه اجتماعی در ایران است و برخی دیگر عقیده دارند که اختلال امشب تنها یک مشکل فنی از سوی اینستاگرام بوده و به زودی حل خواهد شد.

به هر حال، هنوز مشخص نیست که علت اصلی مشکل ورود به اینستاگرام چیست و برای اطلاع از این موضوع می بایست منتظر واکنش های رسمی در این مورد باشیم. همچنین در صورت کسب اطلاعات بیشتر، این مطلب به روز خواهد شد.

شما هم این مشکل را با اینستاگرام دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheylz

من که دیروز و امروز صبح کار کردم باهاش مشکلی نداشته..!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)