حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۱۰ آی (Honor 10i) با دوربین سه گانه و ناچ قطره طور ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر، شایعات

احتمالا به یاد دارید که پنج روز پیش هواوی پی اسمارت پلاس ۲۰۱۹ با دوربین سه گانه رسما معرفی شد و با هم در ترنجی با آن آشنا شدیم. امروز اما به نظر می رسد که یک موبایل میان رده با دوربین سه گانه از آنر را شاهد خواهیم بود. طبق شنیده ها آنر ۱۰ آی (Honor 10i) با دوربین سه گانه و ناچ قطره طور ارایه می شود و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

آنر ۱۰ آی

آنر ۱۰ آی

یکی دیگر از گوشی های جدید آنر با دوربین سه‌گانه و سنسور دوربین سلفی قدرتمند معرفی خواهد شد. این گوشی موبایل دارای طراحی مشابه آنر 10 لایت بوده و به نظر می‌رسد که با نام آنر 10 آی – Honor 10i در دسترس قرار خواهد گرفت.

اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهد که گوشی آنر 10 آی دارای صفحه نمایش 6.2 اینچ با وضوح فول اچ دی پلاس و مدل IPS LCD خواهد بود، همچنین به تراشه کایرین 710 در کنار 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

آنر ۱۰ لایت

آنر ۱۰ لایت

گوشی جدید آنر در بخش عقب دارای سنسورهای 24 + 8 + 2 مگاپیکسل بوده و همچنین در بخش سلفی از سنسور 32 مگاپیکسل برخوردار است. این دستگاه از فناوری شارژ سریع و همچنین NFC پشتیبانی می‌کند، اما در حال حاضر ظرفیت باتری اعلام نشده است.

تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره قیمت‌گذاری و زمان دقیق عرضه Honor 10i منتشر نشده است، اما امیدواریم که به زودی شاهد ارائه اطلاعاتی به صورت رسمی باشیم. نظر شما درباره آنر ۱۰ آی احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

جناب عطایی…
تست مقاومت شیائومی mi 9 منتشر شده…

chalton

حالم دیگه از هواوی کاملا به هم میخوره میخوام بیارم بالا،هر نیم ساعت یه گوشی میخواد معرفی کنه،طراحی های یه شکل و خسته کننده.

mTAAHAAm

آقا اینا که همش ی شکله و صفحه نمایش و پردازنده همشون هم تقریبا یکیه خب دیگه چه کاریه هر روز ی اسم.
بر مردم آزار لعنت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)