حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این حق اختراع گوشی تاشو سامسونگ که پشت دست بسته می شود را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | حق اختراع، سامسونگ

اگر به یاد داشته باشید، دو هفته پیش در ترنجی درباره زد تی ای نوبیا آلفا (Nubia Alpha) که یک موبایل قابل بسته شدن دور مچ دست است، صحبت کردیم. به نظر می رسد که ZTE تنها شرکت با چنین ایده ای نیست و سامسونگ هم به آن فکر می کند. سامسونگ برای دستگاهی مشابه یک حق اختراع ثبت کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این حق اختراع گوشی تاشو سامسونگ که پشت دست بسته می شود را ببینید.

حق اختراع گوشی تاشو سامسونگ که پشت دست بسته می شود

حق اختراع گوشی تاشو سامسونگ که پشت دست بسته می شود

درحال حاضر پتنت‌های تاشوی زیادی توسط سامسونگ در موسسه‌های مختلف ثبت اختراع شده‌ است. تنها طی روزهای گذشته یک نمونه فاش شده از دستگاه تاشوی سامسونگ نشان داد که گجت تاشوی سامسونگ خیلی شبیه هواوی میت ایکس بوده است. باید منتظر ماند و دید که آیا این شایعات و خبرها، ما را برای معرفی رسمی گجت هوشمند و تاشوی سامسونگ شگفت‌زده می‌کند یا خیر.

طبق اعلام سایت LetsGoDigital، آخرین موردی که به نظر می‌رسد سامسونگ روی آن کار می‌کند، یک گوشی تاشو و قابل انعطاف با صفحه‌نمایش بلند و باریک است که ممکن است این گجت تاشو، قابلیت خم‌شدن را داشته باشد و کاربر بتواند توسط این قابلیت آن را برروی مچ دست خود بپوشد.

البته با توجه به این‌که این شرکت کره‌ای، گوشی هوشمند تاشو گلکسی فولد را معرفی کرده است، گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهند که سامسونگ نقشه‌های زیادی برای طراحی و توسعه گوشی‌های هوشمند تاشو دارد.

پتنت ثبت‌شده درباره این محصول جذاب به زبان کره‌ای نوشته شده، اما تصاویر متعددی از این گجت پوشیدنی سامسونگ در رسانه‌ها وجود دارد که به احتمال زیاد خبر از تولید این دستگاه جالب به ما می‌دهد.

گلکسی فولد

گلکسی فولد

چیزی که می‌توان از تصاویر پتنت جدید سامسونگ متوجه شد این است که قسمت بالای این تلفن هوشمند به دلیل وجود دوربین‌ اصلی و دوربین سلفی، قابلیت تاشدن و خم‌شدن را ندارد. هم‌چنین به نظر می‌رسد که اکثر بردها و مدارهای الکترونیکی در قسمت بالای دستگاه قرار دارند تا این گجت توانایی تا‌شدن را داشته باشد.

با توجه به این موضوع که تمامی قسمت‌های این تلفن هوشمند قابلیت تاشدن را ندارند، پوشیدن این دستگاه برروی مچ دست راحت نخواهد بود و در نتیجه، حس ساعت‌های هوشمند را به شما منتقل نمی‌کند. قطعا سامسونگ هدف خاصی برای طراحی این دستگاه دارد که ما از آن بی‌اطلاع هستیم.

هیچ تضمینی وجود ندارد که این تلفن جالب معرفی و عرضه شود، چرا که شرکت‌های بزرگ برای حفاظت از پتنت‌های خود، این طرح‌ها را به ثبت می‌رسانند، البته ممکن است فناوری این پتنت را در گجت‌های هوشمند آینده مشاهده کنیم.

همانطور که گفتیم ساعت هوشمند تاشو نوبیا آلفا که در نمایشگاه MWC 2019 معرفی شد، نمونه بسیار جالبی از گجت‌های تاشو به حساب می‌آید. اما برای دیدن محصول سامسونگ هنوز نمی‌دانیم که منتظر معرفی این پتنت باشیم یا نه؟!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

سامسونگ واقعا روح بخش دنیای تکنولوژی هست.👏👏

mega08

لنوو آخرای ۲۰۱۷ ، ی طرح کانسپتو معرفی کرده بود. خیلی کامل دور مچ بسته میشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)