حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت ال جی جی ۸ مشخص شد: ۷۹۵ دلار

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | ال‌جی

در کنگره جهانی موبایل شاهد معرفی پرچمدار جدید ال جی، گوشی جی ۸ تینکیو بودیم. در زمان رونمایی از این محصول، ال جی قیمت و همچنین زمان عرضه آن را اعلام نکرد. قیمت ال جی G8 ThinQ لو رفته و گفته می شود، این پرچمدار جدید ال جی با قیمت 795 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

امروز این شرکت کره ای اعلام کرده کاربران در کشور کره جنوبی می توانند از تاریخ 15 مارس این گوشی هوشمند را پیش خرید کنند. قیمت ال جی G8 ThinQ برابر با 897,600 وون بوده که معادل با 795 دلار است.

پیش فروش این اسمارت فون از تاریخ 15 تا 20 مارس در جریان است و فروش آن از تاریخ 22 مارس آغاز می شود. ال جی اعلام کرده خریداران به صورت رایگان یک قاب دریافت می کنند و همچنین نمایشگر دستگاه در صورتی که در سال اول دچار مشکل شود، تعویض می شود.

گوشی ال جی G8 ThinQ به صفحه نمایش 6.1 اینچی با فناوری OLED مجهز شده که دارای بریدگی است. رزولوشن این نمایشگر به +QHD می رسد. وظیفه تامین قدرت این محصول برعهده چیپست اسنپدراگون 855 است که توسط 8 گیگابایت رم همراهی می شود.

ال جی جی ۸

ال جی جی ۸

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 12، 12 و 16 مگاپیکسلی به چشم می خورد. در جلوی این محصول یک سنسور 8 مگاپیکسلی به همراه سنسور ToF برای ثبت تصاویر سلفی کاربران مورد استفاده قرار گرفته است.

از دیگر مشخصات گوشی ال جی G8 تین کیو می توان به Hand ID اشاره کرد که با استفاده از ضخامت و ویژگی های رگ های کاربر، قفل دستگاه باز می کند.

ال جی به صورت پیش فرض برای پرچمدار جدید خود سیستم عامل اندروید پای را در نظر گرفته و همچنین تامین انرژی آن را بر عهده یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی گذاشته است.

نظر شما درباره قیمت ال جی جی ۸ چیست؟ به نظر می رسد ال جی از در رقابت قیمتی وارد شده است!

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

سلام جناب عطایی خبر مهم برند سونی ششمین برند قابل اعتماد جهانی معرفی شد لطفا پوشش بدین

Shiral

LG داره کم کم کوتاه میاد چون مثل سامسونگ و اپل مشتریان متعصب نداره و فعلا که توان رقابت با اونها را ندارد و فاصله گرفتن اولین اقدام تعدیل قیمت براش بود و تصمیم به موقعی بود وگرنه میخواست ۱۰۰۰ دلار بزنه کسی نمیخرید چون رقبای سختی داره

نیما عرفانی

طراحیِ جذاب تر از جی ۷
دوربین بهتر از جی ۷
صفحه نمایش بهتر از جی ۷
باطریِ بهتر از جی ۷ و شاید بهتر از إس ۱۰
بهترین کیفیت صدا ( هدفون و اسپیکر )
سخت افزار به روز و قوی
ویژگی های نوآورانه : crystal sound OLED , Hand ID , front camera TOF
دوربین کاملاً همسطح با بدنه که در زیر شیشه گوریلاگلس قرار گرفته.

به احتمال زیاد فروش رسمی این گوشی در ایران با جشنواره و هدایای ویژه همراهه😊

این خصوصیات ارزش این گوشی رو درکنار قیمت معقول چندبرابر میکنه . امیدوارم G8 , V50 فروش خوبی برای الجی موبایل داشته باشن.

alireza66

شما اطلاع داری درG8از دک 4گانه استفاده شده یانه؟

نیما عرفانی

بله دوست عزیز
برای اطلاعات بیشتر این لینک رو مطالعه کنید
https://toranji.ir/2019/02/14/بلندگوی-یکپارچه-با-نمایشگر-ال-جی-جی-۸-با/

Milad7

متاسفانه گوشی های ال جی برد میسوزونن 😐

mohammad11

این حرفی که تعمیر کارا تو دهن مردم گذاشتن که برد می سوزنند هیچ وقت برد گوشی نمی سوزه مگر اینکه بزاری رو اجاق گاز یا اینکه باتریش منفجر بشه من تعمیر کار نیستم ولی چون رشتم برقه بعضی وسایل تعمیر کارا دارم مثل هیتر هوای گرم بعضی وقت ها گوشی تعمیر می کنم ی یکی از دوستام یه گوشی lg g3 داشت که صفش آبی می شد گفت که چن جا بردم میگن برد سوزنده یا اینکه هزینه تعمیرش زیاد میشه خدا میدونه سر این گوشی ها چقدر سود می کنند که برا من اورد که رمش فقط ریبال ( پایه سازی ) کردم که فقط یه شابلون می خواست که اونم 20 تومن شد چون رم روی cpu لحیم شده تو بلند مدت پایه رسانایشونو از دست میدن الان 3 ماه داره استفاده می کنه مشکلی نداره .از جی 6به بعد گوشی های lg دیگه مشکلی مثل بوت لوپ یا صفحه آبی نداشتن چون لوله حرارتی برای cpu گذاشتن که گرما شو بگیر.

Ahmad9300

من که دیگه بعیده سمت ال جی برم. یه g3 داشتم بردش سوخت. صفحه ی آبی و از این صحبتا نبود کلا دیگه روشن نشد. g4 هم که سلطان این قضیه بود. دیگه اعتمادی به ال جی ندارم

mohammad11

حرف تو قبول دارم ی دوره ای که همین گوشیا بودن واقعا بد کار اصلا افت فروشش به خاطر همین خرابیاش حالا اگه هنوز گوشیت داری می تونی با سشوار ی حرارت رو هاردش بگیری شاید روشن شد که فک نکنم روشن حرارت بیشتری میخواد تقریبا 370 درجه

alireza66

سلام دوست عزیز اگر ممکنه آیدی تلگرام بدی میخواستم درمورد موضوعی باهاتون مشورت کنم.
ممنون

mohammad11

M1000M7

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)