حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر تبلیغاتی هواوی پی ۳۰ پرو همچنان متمرکز زوم دوربین

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | هواوی

جدیدترین تصاویر تبلیغاتی گوشی های خانواده هواوی پی 30 (Huawei P30) منتشر شدند. در این عکس‌ها از هشتگ Rewrite rules of photography به معنای بازنویسی قوانین عکاسی استفاده شده که می‌تواند به قابلیت‌های جذاب عکاسی در دو گوشی هواوی پی ۳۰ و هواوی پی ۳۰ پرو اشاره کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گوشی های خانواده هواوی پی 30 قرار است در ۲۶ مارس (۶ فروردین) در پاریس فرانسه معرفی شوند. همانند گوشی‌های نسل پیشین، عکاسی نقطه قوت اعضای این خانواده برای فروش خواهد بود. امروز ریچارد یو، مدیرعامل شرکت هواوی عکس‌های تبلیغاتی جدید این خانواده را در حساب کاربری ویبو خود منتشر کرد. بار دیگر در این تصاویر از هشتگ Rewrite rules of photography به معنای بازنویسی قوانین عکاسی استفاده شده است.

در این تصاویر قاب جلویی گوشی جدید هواوی به نمایش درآمده است. هرچند انتظار می‌رود دو گوشی هوشمند هواوی پی 30 و هواوی پی 30 پرو به نمایشگری با ناچ قطره‌ای در بالای خود محهز باشند، اما در این عکس‌های تبلیغاتی نمی‌توان به خوبی طراحی قاب جلویی را دید. همچنین تصویری از کنار قاب منتشر شده که نمی‌تواند ماژول دوربین پشتی را به ما نشان دهد.

گفته می‌شود هواوی پی 30 پرو به یک دوربین با ساختار پریسکوپی مجهز خواهد بود که می‌تواند زوم هیبریدی 10 برابری را ارائه کند. یکی از مدیران هواوی ادعا می‌کند که این گوشی تجربه‌ی استفاده از دوربین را به سبکی که تا به حال ندیده‌ایم، ارائه خواهد کرد. البته هنوز رسما تجهیز یا عدم تجهیز گوشی پی 30 به دوربینی با چنین ساختاری تایید نشده است.

در حال حاضر دوربین گوشی هواوی پی 20 پرو، میت 20 پرو و گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ موفق به کسب امتیاز 109 در سایت DxOMark شده‌اند. حالا استفاده از هشتگ بازنویسی قوانین عکاسی در عکس‌های تبلیغاتی گوشی های خانواده هواوی پی 30 می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که شاید این گوشی‌های جدید بتوانند امتیازی فراتر از این‌ها را بگیرند و دست نیافتنی‌تر از قبل شوند.

اخیرا گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد مدل اصلی هواوی پی 30 به یک نمایشگر 6.1 اینچی مسطح OLED دوربین سه گانه پشتی و جک 3.5 میلی‌متری هدفون مجهز خواهد بود. همچنین مدل پرو این گوشی نیز به یک نمایشگر 6.5 اینچی خمیده OLED و دوربین چهارگانه پشتی مجهز خواهد بود، اما خبری از جک هدفون در آن نیست.

 

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

سری میت هواوی کاملتر از سری پی هستن.مثل سری نوت سامسونگ در مقایسه با سری اس 🙂

REZA

ببخشید بی ربطه
میگم کسی موقع دانلپد از گوگل پلی مشکلی نداره؟من چه واس فای وچه با همراه اول نمیتونم دانلود کنم چند روزه،حتما باید فیلتر شکن روشن کنم،البته فقط موقع اپدیت یا دانلود کردن،ولی به راحتی میتونم توی گوگل پلی چرخ بزنم!

m.b

این مشکل چند وقتیه که هست…
موقع دانلود مینویسه در حال دانلود یا اتصال ولی دانلود نمیشه درسته؟
برای من و خیلیای دیگه هم هست…
اما چند بار که متوقف میکنم و دوباره دانلود رو میزنم درست میشه…

نیما عرفانی

بله این مشکل کلیِ گوگل پلی هست اما در بعضی موارد ، نرم افزارهایی هستن که محدودیت دارن یعنی به جهت تحریم ها برای ایران اجازه ی دسترسی و دانلود نمیده البته که برای این قضیه هم مثل موارد مشابه راه های دورزدن این مشکل وجود داره که یکیش استفاده از فیلتر شکن های مخصوص و تغییر ip هستش.

REZA

اره دقیقا همینطور من با فیلتر شکن فقط میتونم دانلود کنم
امیدوارمرمشکل شبکه باشه و فیلترینگ یا تحریم نباشه

m.b

والا واسه من که نیازی به فیلتر شکن نیست…
چند بار قطع و وصل میکنم دانلود رو، درست میشه…
اون برنامه هایی هم که در ایران در دسترس نیستن، اصلا گزینه ای برای دانلود نمیاره…
و مینویسه که بذنامه مورد نظر در کشور شما در دسترس نیست…
این مشکل سراسری هست…

نیما عرفانی

البته آقا س.ی.ن.ا اون عکسی که از نمای کنار گوشی گذاشتین شاید میخواد نشون بده که سری پی 30 هواوی دوربین هم سطح با بدنه داره. این برداشت بنده از اون عکسه و اگه واقعاً اون تصویر از نمای کناری پی 30 یا پی 30 پرو باشه هیچ شیار و دکمه ای دیده نمیشه ( منظور شیار سیم کارت و دکمه های پاور و تنظیم صدا هست). شاید طراحیِ جدید داره و دکمه هارو حذف کرده البته مشخص نیست اون تصویر فریم سمت راست رو نشون میده یا سمت چپ.

Shiral

احتمالا بهترین دوربین سال ۲۰۱۹ خواهد بود بعلاوه دوربین سری میت.باطری اون هم همیشه زیر ۴۰۰۰ نبوده علیرغم ارتقا سخت افزاری کاهش مصرف.الان که رقبایی مثل سامسونگ ۴۰۰۰زدن معلوم نیست هواوی چکار خواهد کرد.امیدورام قیمتش نجومی نباشه که احتمالش کمی سخته و خریدش برای ماها سخته

علی شیخ زاده

احتمالا قدرت این دوربین فقط به زوم ختم نمیشه و قابلیت های ویژه ای خواهد داشت.
به عکاسی در شب این گوشی خیلی امیدوارم

Amin B3DA

دوربین سری پی شکی در عالی بودن و کسب رتبه برتر را نداره
فقط ای کاش روی سلفی هم دستی میبرد و انقلابی میکرد
چون هردوی دوریسن ها به نوعی مهمه (هرچند دوربین پشت مهمتره توی دنیا)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)