حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت آنر ۵ (Honor) با کایرین ۷۱۰ و نمایشگر ۸ اینچی رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر، تبلت

شرکت آنر از یک تبلت اقتصادی جدید رونمایی کرد. تبلت آنر Tab 5 به صفحه نمایش 8 اینچی با رزولوشن FHD مجهز شده و قدرت آن را چیپست کایرین 710 تامین می کند. پنل پشتی این دستگاه فلزی بوده؛ با این حال برای بخش هایی از آن از پلاستیک استفاده شده است. در حالت کلی می توان طراحی آن را مشابه با آنر 6X دانست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با تبلت آنر ۵ (Honor) که با کایرین ۷۱۰ و نمایشگر ۸ اینچی رسما معرفی شده بیشتر صحبت کنیم.

تبلت آنر Tab 5 از دوربین اصلی و سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می برد. این تبلت فاقد فلاش LED است. آنر برای محصول جدید خود دو اسپیکر در نظر گرفته که در بخش بالایی و پایینی این دستگاه به چشم می خورد.

این تبلت از قابلیت GPU Turbo 2.0 بهره می برد که توسط هواوی در رابط کاربری EMUI برای حداکثر عملکرد در زمینه گیمینگ تعبیه شده است.

تبلت آنر Tab 5

تبلت آنر Tab 5 در نسخه های مختلف مجهز به 3/4 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد. این دستگاه از کارت حافظه خارجی با حداکثر ظرفیت 512 گیگابایت پشتیبانی می کند.

آنر تب ۵

آنر تب ۵

وظیفه تامین انرژی این تبلت بر عهده یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی است. با توجه به پردازنده اسنپدراگون 710 مورد استفاده در تبلت آنر تب 5 و همچنین رزولوشن فول اچ دی صفحه نمایش، انتظار می رود با شارژدهی مناسبی روبه‌رو باشیم.

تبلت آنر تب 5 در نسخه های سلولار و وای فای در کشور چین برای فروش عرضه می شود. مدل وای فای در نسخه پایه قیمتی برابر با 164 دلار داشته و مدل سلولار آن در نمونه پایه با قیمت 209 دلار به فروش می رسد. این تبلت در حال حاضر تنها در کشور چین قابل دسترس است؛ با این حال انتظار می رود آنر این محصول را به صورت جهانی نیز عرضه کند.

نظر شما درباره این تبلت ارزان قیمت آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

😂😂😂😂😂😂😂😂😐😐😂😂😂😂😂😂😂

ARMTIN

اقای عطایی
قیمت بسته ها اینترنتی همراه اول و ایرانسل تغییر کرده و تا 4 ماه محدود شدند
😐

ARMTIN

آقای عطایی
بخاطر تقاضا بالای سری Mi9، شیاومی به درد و سر انداخته و بخاطر همین
بی وای دی الکترونیک BYD به لیست تولیدکنندگان Mi 9 پیوست

https://www.gizmochina.com/2019/03/05/byd-electronic-joins-xiaomis-oem-list-to-increase-mi-9-production/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)