حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو وی ۱۵ (Vivo V15) رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | ویوو

هفته پیش بود که گوشی ویوو V15 پرو با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیسکلی پاپ آپ طور معرفی شد و حالا نسخه عادی آن با تفاوت هایی از جمله حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی به جای حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر، ارایه می شود اما مثلا دوربین سلفی آن به همان شکل پاپ آپ طور است. ویوو وی ۱۵ (Vivo V15) رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

ویوو وی ۱۵

ویوو وی ۱۵

گوشی ویوو V15 را در تصویر بالا می بینید. قدرت این گوشی هوشمند را همانند گوشی Realme 3، چیپست هلیو مدیاتک P70 تامین می کند و حافظه رم آن ۶ گیگابایت است، همچنین از دوربین سلفی پاپ آپ طور بهره می برد.

این دستگاه از صفحه نمایش 6.53 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19.5:9 بهره می برد. دوربین سلفی پاپ آپ این محصول 32 مگاپیکسلی است. شرکت Vivo این گوشی هوشمند را با 128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می دهد که البته توسط کارت حافظه خارجی قابل افزایش است.

این اسمارت فون برخلاف نسخه پرو خود، فاقد سنسور 48 مگاپیکسلی بوده و یک سنسور 12 مگاپیکسلی جایگزین آن شده است. این دستگاه دارای دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 12، 8 و 5 مگاپیکسلی است.

ویوو برای این محصول خود باتری بزرگتری در مقایسه با نسخه پرو در نظر گرفته است. انرژی ویوو V15 را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که البته توسط پورت microUSB شارژ می شود. این دستگاه از سیستم عامل Funtouch 9 برپایه اندروید 9 بهره می برد.

یکی از دیگر تفاوت های این گوشی هوشمند و نسخه پرو آن مربوط به سنسور اثر انگشت است. در حالی که ویوو وی 15 پرو از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره می برد، این اسکنر در نسخه استاندارد به پنل پشتی منتقل شده است (ویوو V15 پرو با دوربین سلفی پاپ آپ 32 مگاپیکسلی از راه رسید).

کاربران می توانند این دستگاه را در رنگ های قرمز و آبی سفارش دهند. این گوشی هوشمند در کشور مالزی با قیمت 345 دلار به فروش می رسد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که ویوو وی ۱۵ دستگاه جذابی برای شماست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)