حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ شیائومی می ۹ (Mi 9)

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | تماشا کنید، شیائومی

شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9) در حال حاضر لقب ارزان ترین پرچمدار با اسنپدراگون ۸۵۵ را دارد که خیلی وسوسه کننده است. علاوه بر چیپست پرچمدار سال، آن ها روی دو فاکتور پیشرو دیگر که در پرچمدارهای بسیار گران‌تر مانند گلکسی اس ۱۰ مورد توجه قرار گرفته نیز تمرکز کرده اند. دوربین سه گانه و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر از جمله این فاکتورها هستند. امشب اما می خواهیم آنباکسینگ شیائومی می ۹ (Mi 9) را با هم مرور کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آنباکسینگ شیائومی Mi

اولین موضوعی که درباره شیائومی Mi 9 جلب توجه می کند، جعبه رنگی آن است که همانند قاب پشتی آن وقتی در زاویه های خاصی از تابش نور قرار می گیرد، به رنگ های مختلف در می آید. شیائومی می ۹ همانند سنت شیائومی بدون هندزفری درون جعبه ارایه می شود.

شارژر ۲۷ واتی درون جعبه شیائومی می ۹ قطعا خوشحال کننده‌ترین بخش آنباکسینگ آن است. این شارژر با کابل USB C و یک تبدیل USB C به جک ۳.۵ میلی متری نیز همراه این دستگاه است.

شیائومی می ۹

شیائومی می ۹

نکات دیگری از جمله عملکرد دوربین سه گانه با ۳ اپتیک متفاوت در شیائومی می ۹ نیز در این ویدیو تست می شوند و البته سرعت شارژ شدن Mi 9 با شارژر سریع ۲۷ واتی نیز بررسی می شود.

درباره عمر باتری صحبت شد و بد نیست بگوییم که تست عمر باتری شیائومی می ۹ که قبلا در ترنجی با هم دیده بودیم آپدیت شده و می توانید نتایج جدید را پایین تر ببینید:

عمر باتری شیائومی می ۹ مشخص شد: خوب و عجیب

نظر شما درباره بسته بندی و لوازم درون جعبه شیائومی می ۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BLACK

سرعت حسگر اثر انگشتشو دیدین؟ اگه از مال گلکسی اس ۱۰ سریع تر نباشه کند تر هم نیست، ظاهراً تنها تفاوتشون دقت بیشتر حسگر اولترا سونیک اس ۱۰ هست (اگه واقعاً دقتش بیشتر باشه و فقط جنبه تبلیغاتی نداشته باشه)

m.b

بله منم قبلاً راجب حسگر های این دو گوشی توضیح دادم…
سرعتشون برابره …
نسل بعدی حسگر ها، احتمالاً بازه بزرگتری رو برای اسکن انگشت پشتیبانی میکنن…

Mosi

طراحی جعبه دستگاه چشم نواز بود,رنگ گرادیانت گوشی هم جلوه خاصی به پشت دستگاه داده بود، یه چیزی که واقعا جای حیرت داره اینکه حسگر اثر انگشت یکپارچش واقعا سریع بود حتی سریعتر از اس 10 و میت 20 ….
باتری این گوشی هم امتیاز95 تو جی اس ام آرنا گرفته که با حجم باتری3300 بسیار بسیار عالیه و جای هیچ حرفی رو باقی نذاشته و شارژ سریع گوشی هم بسیار خوب عمل کرد…. واقعا ارزش بالایی برای خرید داره این گوشی چون دوربینشم امتیاز بسیار خوبی فکر کنم 107 تو dxo دریافت کرد

✔ TVKade

چه سرعت شارژی. 45 دقیقه 88 درصد شارژ شد.
اقای عطایی
-مقایسه دوربین ردمی نوت 7 با مدل پرو (سامسونگ vs سونی)
-مقایسه سرعت و دوربین ردمی نوت 7 پرو با A50
فراموش نشه‌.

Milad7

داخل چین صف طولانی برای خریدش ایجاد شده بود

m.b

بله…
حتی بخاطر این موضوع که سرعت تولید به پای سرعت تقاضا نمیرسید، مدیران شیائومی عذر خواهی هم کردن در ویبو و فیلمی از دستگاه هایی که به خط تولید اضافه کردن رو گذاشتن که یکیشون در ساعت 450 تا گوشی رو imei میزد…
گفتن که خطوط جدید ساختن تا سرعت تولید کفاف اینهمه تقاضا رو بده…

m.b

تو gsmarena که باتریش به جز میزان مکالمه که نیم ساعت کمتر از s10 plus بود، در میزان وبگردی نیم ساعت بیشتر دوام آورد و در زمان پخش ویدئو هم دو ساعت بیشتر دوام آورد و امتیاز کلی هم شد 95 که چهار ساعت بیشتر از s10 plus هست…
همه این اختلاف های جزئی به کنار…
جایی که آدم میمونه توش، اینه که ظرفیت باتری این گوشی 3300 هست و باتری s10 plus ظرفیتش 4100 هست…
حالا علاوه بر شارژدهی بهتر، هم بطور وایرلس و هم به طور سیمی بسیار سریعتر از s10 plus شارژ میشه…
تو این ویدئو، تو 1 ساعت و 4 دقیقه، از صفر تا صد شارژ شد و تو 30 دقیقه 64 درصد شارژ شد…
حالا باز هم تحمل میکنیم دوستانی رو که میگفتن باتری 3300 خیلی ضعیفه…
باز هم همه اینا به کنار، طراحی هولوگرافیک پشت دستگاه واقعاً یکی از زیباترین طراحی هاست…
از چندین لایه که دوتاشون با تکنولوژی نانو تولید شدن، استفاده شده تو پشت دستگاه…
هرچند طراحی پشت s10 plus رو هم خیلی میپسندم…
ولی با اینهمه پارامتر عالی و این قیمت کم، واقعاً احسنت داره شیائومی…

MohammadFarhaadi

موقعی که گوشیای شیائومی وانپلاس تازه اومده بودن هکرا و توسعه دهنده ها و کلا خوره های سخت افزار و نرم افزار استقبال کردن.برام جالب بود مطمئن بودم که اینا حتما از سه چهارم گوشی میزنن مثلا بلوتوث ورژن قدیمی مودم پایینتر رم و حافظه و دوربین ضعیف در کنار فقط چیپست پرچمدار!ولی واقعا هیچی کم ندارن از کیفیت و تازه خیلی جاها هم اضافه دارن.الام می نه امتیاز دوربینش از خیلی گوشیای دو سه برابر خودش بالاتره.بنچمارکش بالاترینه تو اندرویدیها.اینفرارو.نایت مود.می یو آی که دیگه شده نقطه قوت شماره یک شیائومی.آپدیت پنج ساله.استفاده از آخرین سخت افزار روز مثل مودم رم چیپست گلس دوربین و…باور کنید خیلی جاها از همین اس ده سره.ولی چون اینطور جا افتاده که سامسونگ خداست یه عده میان مسخره میکنن وقتی این حرف رو کسی میزنهالان همکاری گوگل با شیائومی واقعا نزدیکتر از سامسونگ و بقیه برنداست و همیشه در کنار پیکسلها اولین شرکتی که نرم افزارهای گوگل رو میگیره شیائومیه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)