حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش فوری ایران خودرو ۱۱ اسفند برای پژو ۲۰۶ و سمند ال ایکس EF7

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو برنامه دارد تا از ساعت ۱۰ صبح امروز (۱۱ اسفند ۱۳۹۷) برخی محصولات دیگر را خود را به صورت فروش فوری و تحویل ۳۰ روزه به بازار عرضه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا فروش فوری ایران خودرو ۱۱ اسفند برای پژو ۲۰۶ و سمند ال ایکس EF7 را مرور کنیم.

فروش فوری ایران خودرو ۱۱ اسفند برای پژو ۲۰۶ و سمند ال ایکس EF7

ایران‌ خودرو برنامه دارد تا امروز سمند LX با موتور EF7 پایه گاز سوز و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را با قیمت های به ترتیب ۷۳ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان و ۶۶ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان به بازار عرضه کند. بر اساس این بخشنامه، مشتریان ۱۱ اسفند می توانند تنها با هر کد ملی یک دستگاه آریسان و یا سمند را خریداری نمایند. زمان تحویل این خودروها حداکثر ۳۰ روز اعلام شده و طبق گفته ی برخی نمایندگی ها، صدور فاکتور و تخصیص شماره شاسی به خودروهای فروخته شده در هفته ی قبل آغاز گردیده است.

آدرس سایت پیش فروش ایران خودرو

در این طرح فروش، ایران خودرو تغییر قیمتی را نسبت به بخشنامه های فروش فوری قبلی خود در دستور کار قرار نداده و همچنان سمند LX با موتور EF7 و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را با قیمت های هفته ی گذشته به فروش می رساند.

لازم به ذکر است که قیمت های اعلام شده بر اساس قانون ۵ درصد کمتر از بهای بازار آزاد نیز برای خودروهای سمند و رانا در نظر گرفته شده است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
silver30

مرگ بر ثبت نام کنندگان بی عقل

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)