حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا پخش زنده اسکار ۲۰۱۹

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | آموزش و راهنمایی

نود و یکمین دوره از جوایز آکادمی اسکار فردا صبح ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران قرار است در سالن تئاتر دالبی لس آنجلس آمریکا برگزار شود و حالا می‌خواهیم در این مطلب نحوه تماشای پخش زنده مراسم اسکار ۲۰۱۹ از طریق روش های مختلف را با هم مرور کنیم، با ترنجی همراه باشید

تماشا پخش زنده اسکار ۲۰۱۹

امشب در آمریکا و فردا صبح در ایران و سایر نقاط جهان یکی از بزرگترین شب های صنعت سینما در یک سال گذشته به شمار می‌رود و برترین کارگردانان، بازیگران و عوامل فیلم‌سازی از سراسر جهان منتظرند تا برنده جوایز اسکار به عنوان معتبرترین جوایز سالانه‌ی حوزه سینما انتخاب شود. جمع شدن بسیاری از سلبریتی های برتر دنیای سینما و تعداد زیادی از هنرمندان برتر موسیقی و تئاتر در مراسم امشب باعث شده است که میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان مراسم اسکار ۲۰۱۹ را تماشا کند. اگر شما هم از علاقه‌مندان به این رویداد سینمایی جذاب هستید در ادامه بررسی خواهیم کرد که چگونه می‌توانید به طور مستقیم مراسم اسکار 2019 و فرش قرمز این جوایز سینمایی جذاب را مشاهده کنید.

اسکار ۲۰۱۹

اسکار ۲۰۱۹

پخش زنده مراسم اسکار ۲۰۱۹ را به طور زنده مشاهده کنید

طبق معمول شبکه ای بی سی پخش انحصاری مراسم اسکار ۲۰۱۹ را بر عهده دارد و اگر شما به این شبکه دسترسی داشته باشید، می‌توانید مراسم را با بالاترین کیفیت مشاهده کنید. با مراجعه به اپلیکیشن شبکه تلویزیونی ABC بر روی سرویس‌های استریم مورد علاقه خود و یا با مراجعه بهسایت رسمی شبکه در این آدرس شما می‌توانید مراسم اهدای جوایز را به طور مستقیم تماشا کنید.

همچنین برای تماشای مراسم فرش قرمز که قبل از آغاز رسمی مراسم اصلی برگزار می شود، شما تنها به یک اکانت توییتر نیاز دارید و پخش زنده فرش قرمز بر روی اکانت توییتر آکادمی اسکار از ساعت به وقت تهران آغاز خواهد شد. در ضمن از طریق چهار سرویس استریم محبوب شما می‌توانید وارد شبکه ای‌ بی‌ سی شوید و مراسم اسکار را به طور زنده و مستقیم با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید؛ لیست این چهار سرویس محبوب که به شما اجازه‌ی ساخت اکانت آزمایشی رایگان برا مدتی محدود می‌دهند را در زیر مشاهده می‌کنید:

  • Hulu Live TV
  • YouTube TV
  • Sling TV
  • DirecTV Now

خارج از ایالات متحده آمریکا پخش زنده اسکار ۲۰۱۹ را چگونه تماشا کنم

اگر دارای حساب کاربری بر روی هیچ یک از سرویس‌های استریم بالا نیستید، همچنان هم شبکه‌های تلویزیونی مختلفی در کشورهای دیگر وجود دارند که این مراسم را به طور زنده پخش می‌کنند. لیست این شبکه‌ها که به طور رسمی از سوی آکادمی جوایز اسکار اعلام شده‌اند را در این لینک می‌توانید مشاهده کنید. البته در این لینک روی وب‌سایت ای تی لایو نیز امکان تماشای اسکار ۲۰۱۹ به طور زنده وجود دارد.

 

مجری اسکار ۲۰۱۹ چه کسی است؟

 

در طول سی سال گذشته سابقه نداشته است که مراسم اسکار بدون مجری برگزار شود اما اسکار ۲۰۱۹ قرار است این روند را بشکند و ما طبق اعلام برگزارکنندگان این رویداد سینمایی گویا قرار نیست با یک مجری واحد روبه‌رو باشیم و اعلام‌کنند‌گان نام برندگان جوایز هر بخش به طور جداگانه و مستقل وارد صحنه خواهد شد و فرد خاصی به عنوان مجری انتخاب نشده است. گفته می‌شد که کوین هارت کمدین مشهور آمریکایی، به عنوان مجری اسکار ۲۰۱۹ انتخاب شده است اما به دلیل برخی مسائل شخصی و واکنش‌هایی که درباره یک سری از مطالب منتشر شده بر روی اکانت توییتر لو پیش آمد، نام این بازیگر از لیست کاندیداهای مجریگری اسکار حذف شده است؛ از سال ۱۹۸۹ تا به حال سابقه نداشته است که اسکار بدون مجری برگزار شد و امشب مراسم ویژه‌ای از این نظر محسوب می‌شود.

همچنین آکادمی اسکار اعلام کرده است که سوپرایز ویژه‌ای در دقایق ابتدایی برای بینندگان این مراسم خواهد داشت که تا ساعاتی دیگر از آن مطلع خواهیم شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)