حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آدرس سایت جهاد دانشگاهی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی

متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور می‌توانند از ۱۳ اسفندماه با مراجعه به سایت کارت ورود به جلسه آزمون را پرینت بگیرند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آدرس سایت جهاد دانشگاهی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور را مرور کنیم.

آدرس سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور
(کلیک کنید)

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور دی ۹۷

حسام آشنا مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی در خصوص جزئیات برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور که توسط جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود، گفت: ۲۲۷ هزار و ۸۹۱ نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: حدود ۱۰۵ هزار زن و صد و بیست هزار و ۸۹۱ مرد در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور ثبت نام کرده‌اند.

آزمون کتبی ۷۰ درصد و مصاحبه حضوری ۳۰ درصد در قبولی داوطلبان نقش دارند و مصاحبه شامل موارد تخصصی شغل، مفاد روانشناسی، قابلیت‌های فردی می‌شود که بر عهده دستگاه‌ها است و جهاد دانشگاهی در این خصوص دخالتی ندارد.

مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی در پایان در خصوص متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی گفت: از میان ۲۲۷ هزار و ۸۹۱ نفر داوطلب حدود ۴ هزار ۵۰۰ نفر پذیرفته می‌شوند و افرادی‌که در مصاحبه پذیرفته نمی‌شوند باید منتظر آزمون بعدی باشند.

باجه‌های رفع نقص بر روی سایت جهاد دانشگاهی اعلام می‌شود تا داوطلبانی که دچار مشکل می‌شوند در سراسر کشور به این باجه‌ها مراجعه کنند.

وی یادآور شد: متقاضیان درصورت نیاز می‌توانند از طریق ایمیل و تلفن با افراد پاسخ‌گو در ارتباط باشند.

آشنا با بیان اینکه حدود ۱۳۴ حوزه متولی برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور هستند، افزود: نتایج این آزمون در سال ۹۸ و نتایج نهایی پس از برگزاری مصاحبه اعلام می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)