حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسپیکر هوشمند XiaoAI Touchscreen شیائومی معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی

اسپیکر هوشمند XiaoAI Touchscreen شیائومی معرفی شد. این اسپیکر به لطف یک نمایشگر لمسی و حضور یک دستیار دیجیتالی در آن، می‌تواند به عنوان رقیبی برای گوگل هوم هاب وارد بازار شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با اسپیکر هوشمند XiaoAI Touchscreen شیائومی بیشتر آشنا شویم.

شیائومی همچنان به برنامه‌هایش برای ادغام کنترل تمام ابزارهای هوشمند خود در یک مرکز کنترل ویژه ادامه می‌دهد. این برنامه همچنین شامل به کارگیری از هوش مصنوعی نیز می‌شود که می‌تواند روش و شکل استفاده از ابزارها را نیز گسترش ببخشد. مرکز کنترل برای استراتژی AIOT شیائومی، دستیار هوشمند XiaoAI است. شیائومی چندین اسپیکر هوشمند را که این دستیار مجازی در آن‌ها ارائه شده بود را معرفی کرده است. سالانه چیزی بیش از 9 میلیون دستگاه از اسپیکرهای هوشمند مجهز به XiaoAI به فروش می‌رسد که رقم جالب توجهی است.

 

پس نباید متعجب شویم وقتی می‌شنویم شیائومی با خود یک اسپیکر هوشمند مجهز به نمایشگر را به کنگره جهانی موبایل خواهد آورد. اسپیکر هوشمند XiaoAI Touchscreen نام این دیوایس تازه معرفی شده است که شباهت زیادی با گوگل هوم هاب و لنوو اسمارت دیسپلی دارد.

عملکرد اسپیکر هوشمند XiaoAI Touchscreen


اسپیکر هوشمند XiaoAI Touchscreen از نظر طراحی بسیار متفاوت از دیگر اسپیکرهای قدرت گرفته از XiaoAI است، چرا که آن به یک نمایشگر لمسی تجهیز خواهد بود. یک نمایشگر 4 اینچی در جلوی قاب این دیوایس قرار گرفته است که می‌تواند ساعت دیجیتالی مختص شما را نمایش دهد. این پنل همچنین می‌تواند برای انتخاب موسیقی، مشاهده‌ی ویدیو و استفاده از ده‌ها اپلیکیشن از پیش نصب شده نیز استفاده شود. شما می‌توانید از آن به عنوان یک ساعت بیدارباش نیز استفاده کنید.

اسپیکر هوشمند جدید شیائومی از منابع ویدیویی متعددی همراه با کتابخانه‌ی موسیقی Tencent’s Q بهره می‌برد. اسپیکر هوشمند XiaoAI Touchscreen همچنین می‌تواند در قالب یک کنترل برای گجت‌های هوشمند خانگی نظیر دوربین‌های هوشمند، زنگ‌های هوشمند و غیره نیز به ایفای نقش بپردازد.

شیائومی هنوز قیمت و تاریخ عرضه‌ی این اسپیکر را اعلام نکرده است. با این حال گفته می‌شود از 28 فوریه (9 اسفند) وارد فاز آزمایشی می‌شود. نظر شما درباره این اسپیکر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

بدک نی. بعنوان اول راه خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)