حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر وایرلس سریع ۲۰ واتی شیائومی و پاوربانک وایرلس شیائومی با قیمت های بی نظیر معرفی شدند

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی، لوازم جانبی

بدون شک شیائومی در بازار لوازم جانبی از بهترین انتخاب‌هاست و قیمت و مشخصات محصولات آن شاهد این مدعا هستند. پس از معرفی شیائومی می ۹  و می ۹ اس ای شاهد معرفی شارژر وایرلس سریع ۲۰ واتی شیائومی و پاوربانک وایرلس شیائومی با قیمت های بی نظیر هستیم که کاملا وسوسه کننده اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شیائومی به همراه گوشی می ۹ از سه محصول جدید در حوزه شارژ بی‌سیم شامل شارژ وایرلس ۲۰ واتی شیائومی می، پاور بانک وایرلس ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی و یک شارژر وایرلس مخصوص خودرو رونمایی کرده است. این محصولات علاوه بر گوشی جدیدشیائومی در تمام محصولاتی که از استاندارد شارژر وایرلس Qi پشتیبانی می‌کنند، قابل استفاده خواهد بود.

شارژر وایرلس بی سیم ۲۰ واتی  شیائومی Mi با قیمت ۱۵ دلار

این شارژر در واقع یک نسخه ارتقا یافته از شارژر وایرلس سری می است که به همراه می میکس ۳ عرضه می‌شود. این شارژر قدرتمند از توان ورودی ۲۷ وات و توان خروجی ۲۰ وات پشتیبانی می‌کند و می‌تواند گوشی می ۹ شما را تنها در عرض ۶۰ دقیقه از صفر تا صد درصد شارژ کند. یک فن بی‌صدا و یک سینک حرارتی برای سیستم خنک‌کنندگی دوگانه آن درون شارژر تعبیه شده است. رنگ بدنه همان‌طور که مشاهده می‌کنید کاملا سفید است و خریداران باید ۹۹ یوان معادل حدود ۱۵ دلار برای دریافت آن بپردازند که دقیقا همان قیمتی است که بر روی نسل گذشته شاهد آن بودیم.

همچنین این محصول با مدل‌های قدیمی‌تر نیز کار می‌کند و به همین دلیل به تمام کاربران توصیه می‌شود که به جای خرید مدل قبلی به سراغ این محصول جدید بروند.

شارژر وایرلس ۲۰ واتی مخصوص خودرو با قیمت ۲۵ دلار

شیائومی یک شارژر وایرلس مخصوص خودرو معرفی کرده است که از فناوری شارژ وایرلس فلش ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این شارژر مخصوص خودرو توان ورودی ۲۷ واتی دارد و با مجهز شدن آن به یک گیره موتوردار، زمانی که گوشی را برای قراردادن به سطح آن نزدیک می‌کنید، به طور هوشمند این موقعیت تشخیص داده و گیره‌ها را به شکل خودکار باز می‌کند.

قیمت این شارژر جدید و جذاب با توان ۲۰ واتی حدود ۲۵ دلار یعنی ۱۶۹ یوآن تعیین شده است.

پاور بانک وایرلس ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت شیائومی Mi با قیمت ۲۲ دلار

می رسیم به محصول مورد علاقه من. شیائومی یک محصول هیجان‌انگیز دیگر را معرفی کرده که آن هم چیزی نیست جز یک پاور بانک بی سیم با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت. این محصول در رنگ مشکی با طراحی جذاب و مینی‌مالیستی عرضه می‌شود و توان ده واتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین دو پورت خروجی برای شارژ کردن دیگر دیوایس‌ها به صورت سیمی نیز در آن وجود دارد. شیائومی این محصول را با قیمت ۱۴۹ یوان معادل حدود ۲۲ دلار به فروش می رسد.

البته کمپانی سازنده هنوز جزئیات تاریخ مربوط به تاریخ عرضه و موجود بودن این محصولات در کشورهای مختلف را اعلام نکرده است.

به نظر می رسد که تولیدکننده های دیگر واقعا راه حل رقابتی خاصی در برابر این شارژرهای وایرلس سریع و پاوربانک وایرلس شیائومی با این قیمت نداشته باشند! نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sir_HiraD

That’s amazing …

ahmad

وای خدا همشو لازم دارم من

abolfazlbt

یعنی خاک بر سرمون شده.فک کنین اگه دلار ۴ تومن بود چی می شد می ۹ اس ای ۳۰۰ دلار نسخه پایین میشد نهایت ۱.۵ تومن

Farcry

این دیگه کیه!!!! دمش گرم.

ARMTIN

شیاومی رتبه اول پرفروش ترین لوازم جانبی موبایل در جهان هست…
فروش بالای محصولاتش بی علت نیست کیفیت بالا در کنار قیمت مناسبش هر کسی مجذوب خودش میکنه 👌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)