حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی کا ۵۰ (LG K50) با دوربین دوگانه و بریدگی نمایشگر قطره طور رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | ال‌جی

در ترنجی خواندیم که خیلی بی سروصدا و بی‌شایعه ال جی اقدام به معرفی سه میان رده تا پایین رده جدید کرده است. این سه دستگاه ال جی کیو ۶۰ (LG Q60)، ال جی کا ۵۰ (LG K50) و ال جی کا ۴۰ (LG K40) نام دارند. ما در ترنجی با ال جی کیو ۶۰ (LG Q60) مجهز به دوربین سه گانه و بریدگی نمایشگر قطره طور آشنا شدیم و حالا نوبت به ال جی کا ۵۰ است. ال جی کا ۵۰ (LG K50) با دوربین دوگانه و بریدگی نمایشگر قطره طور رسما معرفی شده و در ادامه با هم بیشتر با آن آشنا می شویم.

ال جی K50

ال جی K50

گوشی ال جی کا ۵۰ (LG K50) دارای نمایشگر مشابه کیو ۶۰ است؛ بر این اساس، میان‌رده‌ی موردبحث از یک نمایشگر فول‌ویژن ۶.۲۶ اینچ با وضوح HD پلاس و نسبت تصویر ۱۹:۹ استفاده می‌کند تا تجربه‌ی بصری لذت‌بخشی را به‌ کاربر ارائه دهد. در ضمن همچون گوشی کیو ۶۰، در بخش بالایی نمایشگر ال جی کا ۵۰ نیز شاهد بریدگی قطره طور هستیم.

ال‌جی K50 دارای پردازنده‌ای نامشخص با هشت هسته و فرکانس پردازشی دو گیگاهرتز است و از سه گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده می‌کند. این محصول دارای ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است که کاربر می‌تواند با کارت میکرو SD آن‌ را تا دو ترابایت افزایش دهد.

این دستگاه در پنل پشتی دارای دوربین دوگانه است؛ دوربین اصلی از حسگری ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار تشخیص فاز بهره می‌گیرد، در ضمن دوربین دوم به حسگر ۲ مگاپیکسلی از نوع تشخیص عمق مجهز شده است. در پنل جلویی ال‌جی کا ۵۰، شاهد دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی هستیم. این دستگاه نیز همچون کیو ۶۰، از باتری ۳٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌گیرد. مورد دیگر اینکه، ال‌جی کا ۵۰ دارای ابعاد ۱۶۱.۳ در ۷۷ در ۸.۷ میلی‌متر است.

ال‌جی کا ۵۰ دقیقا همچون ال‌جی کیو ۶۰ به استاندارد نظامی MIL-STD 810G مجهز شده است و در پنل پشتی‌اش از حسگر اثر انگشت بهره می‌گیرد.

نظر شما درباره الجی کا ۵۰ (LG K50) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

خیلی خوشکله

amer

سلام احتمالا پردازنده دراگون 630داره درسته جناب عطایی؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)