حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی کا ۴۰ (LG K40) پایین رده ۲۰۱۹ ال جی رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | ال‌جی

پس از آشنایی با ال جی کیو ۶۰ (LG Q60) با دوربین سه گانه و بریدگی نمایشگر قطره طور و ال جی کا ۵۰ (LG K50) با دوربین دوگانه و بریدگی نمایشگر قطره طور حالا نوبت به آشنایی با پایین رده ترین دستگاه معرفی شده توسط ال جی در سال ۲۰۱۹ است. ال جی کا ۴۰ (LG K40) پایین رده ۲۰۱۹ ال جی رسما معرفی شده و در ادامه با هم با آن آشنا می شویم. با ترنجی همراه باشید.

ال جی K40

ال جی K40

ال جی کا ۴۰ که ضعیف‌ترین مدل از میان‌رده‌های جدید ال‌جی به‌حساب می‌آید، برای نمایش محتوای بصری از یک نمایشگر فول‌ویژن ۵.۷ اینچ با وضوح HD پلاس و نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌گیرد، پردازنده‌ی آن مشابه کی ۵۰ است (هشت هسته‌ای دو گیگاهرتز با نام نامشخص) و به دو گیگابایت حافظه‌ی رم تجهیز شده است. حافظه‌ی داخلی ال‌جی کا ۴۰ معادل ۳۲ گیگابایت است که کاربر می‌تواند با کارت میکرو SD تا سقف دو ترابایت آن را افزایش دهد.

در پنل پشتی ال‌جی کا ۴۰ (LG K40) شاهد یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار تشخیص فاز هستیم. در ضمن، پنل جلویی دستگاه میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است که از فلاش LED پشتیبانی می‌کند.

گوشی ال‌جی K40 دارای باتری با ظرفیت ۳٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و ابعاد ۱۵۳ در ۷۱.۹ در ۸.۳ میلی‌متر است. این گوشی نیز از استاندارد نظامی MIL-STD 810G پشتیبانی می‌کند و از حسگر اثر انگشت روی قاب پشتی بهره می‌گیرد.

نظر شما درباره ال جی کا ۴۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

ای کاش چیپست مشخص میشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)