حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چیپست کوالکام QM215 برای موبایل های اندروید گو (Android Go) در دست توسعه است

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | پردازشگرها، کوالکام

طبق تحولات اخیر بازار اندروید می توان دید که گوگل اهمیت ویژه ای به دستگاه های اندروید گو (Android Go) می دهد. برندهایی چون سامسونگ و هواوی محصولاتی در این دسته بندی ارایه کرده اند و مشخص است که عطش گوگل برای تصاحب همه بازار، حتی کم درآمدترین قشر جوامع حسابی شعله ور شده است. حالا به نظر می رسد این موضوع جدی‌تر است و خبر می‌رسد که چیپست کوالکام QM215 برای موبایل های اندروید گو (Android Go) در دست توسعه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

کوالکام

کوالکام

اطلاعاتی که پیرامون چیپست جدید و ناشناخته کوالکام وجود دارد، یک چیپست بسیار ضعیف و پایین رده را نشان می دهد. این چیپست که کوالکام QM215 نام دارد یک پردازنده مرکزی ۴ هسته‌ای به فرکانس ۱.۳ گیگاهرتزی دارد و پردازنده گرافیکی آن به فرکانس ۶۵۰ مگاهرتز در نظر گرفته شده است.

این اطلاعات، چیپستی شبیه به اسنپدراگون ۴۱۰ و ۴۲۵ را به ما نشان می دهد. موضوع بسیار جالب‌تر این است که گفته می شود این چیپست در حال حاضر در محصول یکی از برندهای به خوبی شناخته شده بازار استفاده شده ولی نامی برای چیپست انتخاب نشده است. این اتفاق حتی درباره موبایل های پایین رده هم رخ می‌دهد و گاهی خیلی بی‌سروصدا به بازار ارایه می شوند و دنیای پر زرق و برق شایعات اصلا برای آن ها نیست.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید چیپست کوالکام QM215 چه چیپستی باشد؟ چیپستی که در یک موبایل هم اکنون می تپد اما نامی ندارد!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alif16

ای کاش مسعولین مملکت ماهم عقلشون مثل مدیران گوگل خوب کار میگرد

CAPCOM

یه چیپست خوب برای پایین رده های اقتصادی برای انجام کارهای روزمره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)