حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت پژو ۲۰۷صندوقدار مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

قیمت پژو 207 آی صندوق دار اتوماتیک از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به شرکت خودروسازی ایران خودرو ابلاغ شد که بر اساس آن بهای تمام شده خودرو پژو 207i صندوقدار اتوماتیک نسبت به قبل کاهش پیدا کرده است.

قیمت پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک مدتی قبل توسط شرکت ایران خودرو ایران خودرو اعلام شد که بهای 104 میلیون تومانی آن نارضایتی ثبت‌نام‌کنندگان را به دنبال داشت؛ زیرا مدل هاچ بک این خودرو 50 میلیون تومان ارزان‌تر بود و چنین اختلاف قیمتی به خاطر یک صندوق اضافه اصلا منطقی به نظر نمی‌رسید. اعتراض شدید مشتریان به رو‌به‌روی نمایندگی‌های ایران خودرو، وزارت صنعت و سازمان حمایت کشیده شده که سرانجام مسئولان وزارت صنعت وعده دادند این مشکل را برطرف خواهند کرد.

قیمت پژو ۲۰۷ صندوقدار

اخیرا سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با ارائه نامه‌ای به شرکت ایران خودرو قیمت مصوب پژو 207 آی صندوق دار اتوماتیک را ابلاغ کرد. بر اساس این نامه قیمت تمام شده این خودرو 63 میلیون و 692 هزار و 317 تومان اعلام شد. همچنین در متن این نامه آمده است که این قیمت با در نظر گرفتن سود منطقی و قانونی محاسبه شده است.

گفتنی است این قیمت اعلامی بهای تمام شده خودرو پژو ۲۰۷ صندوقدار است و شرکت ایران خودرو پس از اضافه کردن مواردی چون هزینه‌های بیمه، سود، هزینه مالیات بر ارزش افزوده و عوارض‌های قانونی، قیمت نهایی آن را اعلام می‌کند. انتظار می‌رود ایران خودرو قیمت پژو 207 آی صندوق دار اتوماتیک را حدود 75 تا 80 میلیون تومان در نظر بگیرد.

نظر شما درباره پژو ۲۰۷ صندوقدار چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
erfan520

فقط سکوت میکنم 😐😐😐

Amir Hossein

نکته مثبت این خبر اینکه وقتی همه معترض باشن نتیجه داره

Alif16

کشوری که مداد و پاکن از چین وارد میکن حقشه اینطوری بشه در اینده نزدیک جمعیت عربها هندی ها کشورهای افریقایی ۲ برابر میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)