حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلندگوی یکپارچه با نمایشگر ال جی جی ۸ با نام Crystal Sound OLED رسما تایید شد

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | ال‌جی

ال جی جی 8 تینکیو (LG G8 ThinQ) تا چند روز دیگر و در مراسم ال جی قبل از رویداد MWC 2019 بارسلونا معرفی خواهد شد، اما حالا جزئیات جذابی درباره یکی از فناوری های به کار رفته در پرچمدار جدید این برند کره‌ای منتشر شده است. گفته می شود بلندگوی یکپارچه با نمایشگر ال جی جی ۸ با نام Crystal Sound OLED رسما تایید شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

با وجود این که چند روزی به کنفرانس رسمی ال جی باقی مانده، اما لازم نیست که تا آن زمان برای اطلاع از جزئیات فنی ال جی جی ۸ تینکیو منتظر بمانید. تنها چند ساعت بعد ازافشا شدن رندرهای رسمی این گوشی توسط ایوان بلس، حالا خود کمپانی جزئیات جدیدی درباره یکی از قابلیت‌های جدید جذاب پرچمدار خود را منتشر کرده است. البته این مورد چیز چندان جدیدی محسوب نمی‌شود و ال جی در گذشته نیز اطلاعاتی را درباره پرچمداران خود قبل از رونمایی رسمی به کاربران خبرنگاران اعلام کرده بود. حالا امروز این غول کره‌ای تایید کرده است که یکی از قابلیت های جذاب گوشی G8 ThinQ که البته در رقبای قدرتمند آن نظیر گلکسی اس ۱۰ نیز به شکل مشابه وجود خواهد داشت، فناوری CRYSTAL SOUND OLED محسوب می‌شود.

با بهره‌گیری از این تکنولوژی که در گذشته آن را بر روی تلویزیون‌های هوشمند این کمپانی نیز دیده بودیم، کاربران می‌توانند کیفیت صدای بسیار بالاتر و شفاف‌تری را در اختیار داشته باشند و این با همکاری نمایشگر گوشی امکان‌پذیر خواهد شد. فناوری CRYSTAL SOUND OLED یک تکنولوژی نوآورانه است که نمایشگر اولد را به عنوان آمپلی فایر صدا به کار می‌گیرد؛ مشابه قابلیت گوشی های گلکسی آینده که نمایشگر اولد آنها احتمالا به پخش بیشتر و قدرتمندتر صدا کمک خواهد کرد.

قابلیت های جدید ال‌ جی جی 8 تینکیو در زمینه صوتی

 

البته این به معنای آن نیست که ال جی به طور کلی قید اسپیکر پایین گوشی را خواهد زد و آن قطعه همچنان سر جای خود باقی خواهد ماند. اما حالا به لطف همکاری نمایشگر شما می‌توانید هنگام گوش دادن موسیقی و یا صحبت کردن در حالت اسپیکر، کیفیت صدای بالاتری را در اختیار داشته باشید. برخی دیگر از مشخصات پرچمدار ۲۰۱۹ ال‌ جی در زمینه صدا و پخش موسیقی در لیست زیر آمده است:

  • فناوری صدای فراگیر DTS:X 3D که سیستم 7.1-channel را شبیه‌سازی می‌کند؛ آن هم بدون این که لزوما نیاز باشه که هندزفری را به گوشی متصل کرده باشید که این اولین بار در محصولات ال جی رخ می‌دهد
  • تبدیل صدای دیجیتال به آنالوگ Hi-Fi Quad DAC که تجربه موسیقیایی کاربر را با بازتولید صدا با جزئیات بسیار دقیق ارتقا می‌دهد و البته توانایی ارتقای کیفیت اکثر فایل‌های صوتی برای افزایش عمق صدا و شفافیت آنها را خواهد داشت
  • سیستم Master Quality Authenticated برای پشتیبانی از استریم صدا با کیفیت بسیار بالا بدون در نظر گرفتن ای نکه کاربر از یک اشتراک اینترنت نامحدود بهره می‌برد یا خیر
  • اسپیکر Boombox که از فضای داخلی گوشی به عنوان یک محفظه برای تشدید طنین صدا استفاده می‌کند که قادر به تولید بیس فوق‌العاده و حجم صدای بیشتر در جی ۸ تینکیو می‌شود

علاوه بر این قابلیت‌ها ال جی در ماه گذشته تایید کرد که پرچمدار ۲۰۱۹ کمپانی از سنسور دوربین ToF در پنل جلویی خود برخوردار خواهد بود که قابلیت‌های جذاب و جدیدی از جمله تشخیص چهره کاربر و باز کردن قفل دیوایس به صورت بسیار امن و با دقت بالا را امکان‌پذیر می‌کند. انتظار داریم که این گوشی در روز بیست و چهارم فوریه (۵ اسفند) و درست چهار روز بعد از رونمایی از سری گلکسی های پرچمدار سامسونگ معرفی شود.

نظر شما چیست؟ ال جی همیشه در زمینه کیفیت صدا حرف برای گفتن داشته است و انتظار داریم پرچمدار ۲۰۱۹ آن هم از این قاعده مستثنی نباشد.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

به به
بالاخره پنل اولد به سری G اومد
دستگاه بسیار جذابیه البته با s10 نمیتونه رقابت کنه
اما نیست به G7 ThinQ تغییرات قابل ملاحظه ای داره

واقعا از خرید G7 Plus ThinQ پشیمون نیستم
رابط کاربری اندروید P الجی جذابه و دوربیناش نسبت به V30 خیلی بهتره
اسپیکر بوم باکس که حرف نداره بعلاوه hifi 4dac
فقط باتریش یه کم تخمیه که امیدوارم G8 اینطوری نباشه

نیما عرفانی

جی ۷ پلاس رو از کجا خریدی دوست عزیز؟ نسبت به جی ۷ تفاوتش در مقدار رم و حافظه داخلیه؟ یعنی ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داره؟ من ۲ هفته پیش رفتم چارسو نمایندگی الجی ، جی ۷ داشت ولی جی ۷ پلاس نبود.
آپدیت اندروید ۹ مگه نسخه ی کاملش برای جی ۷ اومده؟ گفته شده بود اسفندماه میاد فک کنم.

Yilman

شرکت های اچ تی سی، سونی و ال جی همیشه بهترين تکنولوژی ها رو به گوشی های هوشمند میارن اما فروش خوبی ندارند در عوض سامسونگ و اپل بخاطر تبلیغات زیاد فروش میرن، شرکت های چینی هم فقط بخاطر قیمت کمتر

Pouya

قبول دارم تبلیغات در میزان فروش تاثیر داره اما نمیشه گفت فروشش صرفا به خاطر تبلیغاتشه
شما تصور کن اقای ایکس تحت تاثیر تبلیغات سام قرار میگیره میره سام میخره اگه واقعا گوشیه خوبی نباشه و راضی نباشه برای گوشیه بعدی دیگه نمیره سراغ سام و این باعث میشه که فروشش بیاد پایین به مرور خیلی چیزا تو فروش تاثیر داره تبلیغات قیمت طراحی و ظاهر جذاب خدمات دهی خوب و…
در مورد اینم که بهترین تکنولوژی ها رو میزارن برای همه ی شرکتا صدق میکنه حالا یکی توی نمایشگر یکی توی دوربین یکی از نظر صوتی و…

BLACK

بازاریابی قوی و قیمت های رقابتی هم به اندازه نوآوری ویژگی های مثبتی هستن که درکنار ویژگی های مثبت دیگه موفقیت برند هایی مثل اپل، سامسونگ، شیائومی و … رو رقم میزنن.
شکست این کمپانی ها نتیجه حماقت هاشون بوده، باید تفاوت باشه بین سونی که رو اشتباهاتش پا فشاری میکنه و سامسونگ که همیشه به موقع سیاست هاشو تغییر میده. باید تفاوت باشه بین محصولات اپل با طراحی های بی نظیرشون و گوشی های بدقواره سونی (اعتراف میکنم xz3 طراحی ظریف و زیبایی داشت).

نیما عرفانی

الجی در فناوری های صوتی حرف اولو میزنه و گوشی هاش امکانات صوتی جذابی دارن چه در هدفون و چه اسپیکر. الجی همیشه نوآوری های خودشو داشته اما متأسفانه جایگاه فعلیش برخلاف عملکردش مناسب نبوده. امیدوارم کنفرانس جذابی در نمایشگاه داشته باشه.

Naranj

همین که اولد گذاشته ارزش خریدش رو بالا برده

علی شیخ زاده

آیا صدای قوی باعث لرزش نمایشگر و پس از مدتی باعث ایجاد مشکل نمیشه؟

CAPCOM

منم دارم به این فکر میکنم چون
صدا همیشه ودر هر تکنولوژی ای با ایجاد لرزش یه صفحه یا دیافراگم تولید میشه
یک صفحه نمایش از میلیون ها پیکسل یا led تشکیل شده آیا ارتعاش همیشگی میتونه عملکرد این سیستم رو بهم بزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)