حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدست هلولنز ۲ مایکروسافت ۶ اسفند رونمایی می شود

هدست واقعیت افزوده HoloLens مایکروسافت چند سال پیش توانست انقلابی در زمینه واقعیت افزوده ایجاد کند. این هدست با این‌که به تولید انبوه برای استفاده کاربران عادی نرسید اما توانست از نظر نرم‌افزاری توسعه‌دهندگان را با قابلیت‌های این فناوری بیشتر آشنا کند. حالا مایکروسافت قصد دارد هدست هولولنز 2 را در کنگره جهانی موبایل بارسلون و در ششم اسفندماه رونمایی کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

الکس کیپ‌من سازنده هدست هولولنز یک تیزر ویدئویی ۴۲ ثانیه‌ای را منتشر کرده و خبر از رونمایی این هدست در ۶ اسفندماه داده است. این ویدئوی رمزآلود البته چیز چندانی از هدست مشخص نمی‌کند؛ شاید تنها اشاره‌های این ویدئو به پردازنده جدید و فیبرکربن در ساختار هدست باشد.

 

مراسم مایکروسافت در MWC 2019 قرار است ششم اسفندماه ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران برگزار شود. در این مراسم ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت، جولیا وایت مدیر ارشد این شرکت و الکس کیپ‌من حضور خواهند داشت. مایکروسافت چند سالی هست که روی نسخه دوم هولولنز کار می‌کند. این هدست که با نام رمز سیدنی توسعه داده شده قرار است زاویه دید گسترده‌تر و وزن پایین‌تری داشته باشد.

طبق شایعات مایکروسافت یک تراشه سفارشی هوش مصنوعی را برای هولولنز 2 توسعه داده است. این هدست همچنین از نسل جدید سنسور کینکت برای تشخیص حرکات بهره گرفته و با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۰ و یک نسخه ویژه از ویندوز عرضه خواهد شد. سایر اطلاعات تکمیلی را مایکروسافت ششم اسفندماه اعلام خواهد کرد.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)