حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت ال جی جی ۸ تینکیو ۱۲۸ گیگابایت مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

با توجه به گزارش‌های اخیر انتظار داریم که ال ‌جی از پرچمدار آینده خود یعنی ال جی جی ۸ تینکیو (LG G8 ThinQ) در اواخر ماه میلادی جاری در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی کند. حالا قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی پرچمدار ۲۰۱۹ ال جی لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشد تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

ال جی جی ۸

ال جی جی ۸

طبق گزارش‌های پیشین ال جی جی ۸ تینکیو با طراحی تقریبا مشابه با پرچمداران قبلی این کمپانی و البته قطعات سخت افزاری کاملا جدید روانه بازار خواهد شد. حالا یک افشاگر قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی در کشور کانادا را فاش کرده است که با استفاده از آن می‌توانیم قیمت این گوشی در سایر نقاط جهان را تخمین بزنیم. طبق تصویری که یکی از اعضای انجمن‌های Reddit منتشر کرده است، مدل ۱۲۸ گیگابایتی گوشی ال جی G8 ThinQ با قیمت ۱۱۹۹.۹۹ دلار کانادا (معادل تقریبا ۹۰۳ دلار آمریکا) به فروش خواهد رسید.

قیمت ال جی جی ۸

قیمت ال جی جی ۸

یعنی احتمالا حافظه داخلی پیش فرض پرچمدار ۲۰۱۹ ال جی کمتر و شاید ۶۴ گیگابایتی باشد

این که «نسخه ۱۲۸ گیگابایتی» ال جی جی ۸ وجود دارد، خوب خبر جالبی نیست چون این یعنی احتمالا حافظه داخلی پیش فرض پرچمدار ۲۰۱۹ ال جی کمتر و شاید ۶۴ گیگابایتی باشد.

البته طبق معمول کاربرانی که این گوشی را پیش خرید کنند احتمالا هدایای ارزشمندی دریافت می‌کنند که آنها را برای پرداخت مبلغ بیشتر ترغیب می‌کند. در زمان عرضه‌ی پرچمدار نسل قبل ال جی آنهایی که جی ۷ را پیش خرید می‌کردند، یک تلویزیون هوشمند 4K اولترا اچ دی ۴۳ اینچی ال جی را به طور رایگان دریافت می‌کردند.

قیمت ال جی جی ۸ تینکیو در دیگر بازارها چقدر است؟

گوشی ال جی جی ۷ تینکیو با قیمت ۷۵۰ دلار در ایالات متحده آمریکا به فروش رفت و حالا انتظار می‌رود که پرچمدار ۲۰۱۹ این برند کره‌ای نیز با قیمتی در حدود ۸۰۰ دلار در این کشور به فروش برسد. در کشور هند ال جی جی ۷ پلاس تینکیو با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی در حدود ۳۹ هزار و ۹۹۰ روپیه قیمت داشت که معادل حدود ۵۶۲ دلار می‌شود؛ این قیمت بسیار کمتر از مدل ۶۴ گیگابایتی این گوشی است که در آمریکای شمالی به فروش می‌رسید. بنابراین گوشی ال جی جی 8 تینکیو در این کشور حدودا کمی بالاتر از ۶۰۰ دلار قیمت خواهد داشت که همچنان هم یکی از ارزان‌ترین پرچمداران به فروش رفته در هند محسوب می‌شود.

قاب ال جی جی ۸ طراحی عجیب دوربین دوگانه نامتقارن آن را نشان می دهد

گفتنی است که پرچمدار بعدی ال جی با یک نمایشگر دارای ناچ قطره‌ای، یک دوربین سلفی ToF، دوربین‌های دوگانه بر روی پنل پشتی و یک باتری بزرگتر عرضه خواهد شد.پردازنده نسل جدید اسنپدراگون ۸۵۵ در کنار اندروید ۹ پای به صورت پیش‌فرض نیز از دیگر مشخصات احتمالی آن محسوب می‌شوند.

نظر شما درباره قیمت احتمالی ال جی جی ۸ چیست؟ فکر می کنید حداقل حافظه داخلی پرچمداران ۲۰۱۹ باید چقدر باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

آقای عطایی یک برنامه معرفی کنید واسه نمایش ندادن تبلیغات مزاحم بعضی وب سایتها از جمله ترنجی

HasanHoseinPoor

تبلیغات ترنجی بهتر از زومیته‌ که یک سوم صفحه رو گرفته و بسته هم نمیشه

Soheil Rezayi

خاک تو سرش

Pouya

من موندم واقعا توقع داره با این قیمت فروشم بکنه؟

Amin

پشتش چرا اینجوریه؟😂😐

HasanHoseinPoor

دوربینش‌ چرا تقارن نداره و جاش ناجور 🤔🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)