حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آدرس سایت خرید اینترنتی گوشت

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، معرفی وب‌سایت

در ترنجی خواندیم که فروش اینترنتی گوشت تنظیم بازاری با کد ملی آغاز شد. احتمالا شما هم بخواهید بدانید که از چه سایتی می توان گوشت خرید؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آدرس سایت خرید اینترنتی گوشت را با هم مرور کنیم.

آدرس سایت های خرید اینترنتی گوشت

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: فروشگاه اینترنتی «بروزرسان» فروش اینترنتی را از امروز آغاز کرد و با دو فروشگاه اینترنتی به نام‌های «یخچال» و «مسترقصاب» هماهنگ می‌کنیم که آنها هم فروش اینترنتی گوشت تنظیم بازاری را آغاز کنند.

آدرس سایت خرید اینترنتی گوشت : به روزرسان (کلیک کنید)

آدرس سایت خرید اینترنتی گوشت : مستر قصاب (کلیک کنید)

آدرس سایت خرید اینترنتی گوشت : یخچال (به زودی راه اندازی می شود)

این سامانه اینترنتی هم ثبت نام خود را آغاز کرده است و قرار است گوشت تنظیم بازاری به صورت اینترنتی از ۲۲ بهمن ماه بین مردم توزیع شود.

قیمت گوشت دولتی چقدر است

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: کسانی که در این سامانه ثبت‌نام می‌کنند هر ماه یک بار اجازه ورود به این سامانه با همان کد ملی و کدپستی داده می‌شود و قیمت گوشت منجمد گوساله ۲۹ هزار تومان و گوسفندی با توجه به قطعات و کشور واردکننده از ۳۶ تا ۴۴ هزار تومان عرضه می‌شود و بسته‌های تحویلی ۱.۵ تا ۲ کیلوگرم است.

سامانه خرید اینترنتی گوشت با نرخ دولتی

از مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران درباره طرح توزیع گوشت به جامعه هدف، تحت پوشش کمیته امداد و دهک‌های پایین سؤال شد و گفت: این طرح در دستور کار است و قرار است به زودی توزیع کالا به این قشر از جامعه با کارت یارانه‌ای داده شود.

راهنمای خرید گوشت دولتی از طریق اینترنت

ثبت سفارش در به روز رسان در تمامی ساعات شبانه ‌روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر است. در شهر تهران ، ارسال سفارشات در روزهای کاری از ساعت 10 الی 22 و در روزهای تعطیل و جمعه، از ساعت 10 الی 20 در بازه‌های 2 ساعته صورت می‌گیرد. بعد از اتمام فرایند سفارش این امکان برای کاربر فراهم شده است تا روز و بازه‌ی زمانی دریافت سفارش خود را انتخاب نماید تا خرید کاربر در زمان مورد نظر خودش برای ایشان ارسال گردد.

خرید اینترنتی گوشت

خرید اینترنتی گوشت

در شهر تهران برای سفارش‌های بیش از 50.000 تومان ارسال رایگان و برای سفارشات کمتر از 50.000 تومان، 5000 تومان هزینه‌ی حمل دریافت می‌شود. کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت به روز رسان، در صف پردازش قرار می‌گیرند. درصورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند عدم امکان تامین کالا یا انصراف کاربر، مبلغ پرداخت شده در اسرع وقت به حساب ایشان واریز خواهد شد. درصورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام شده برای به روز رسان محفوظ است.

به روز رسان در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط کاربر واریز و عودت می‌نماید و کاربر با ورود به سایت به روز رسان می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت. کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی‌ست درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش ایشان قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)