حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ثبت نام بدون کنکور ورودی مهر ۹۸ از چهارشنبه ۱۷ بهمن

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شانزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش روز چهارشنبه ۱۲ دی ماه ۹۷ پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مرحله بهمن ماه ۹۷ انجام می‌شود، اطلاعیه و مدارک لازم برای پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در ورودی مهر ماه ۹۸ از روز ۱۷ بهمن ماه بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می‌گیرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ثبت نام بدون کنکور ورودی مهر ۹۸

در ورودی بهمن ماه ۹۷ تعداد ۸ هزار و ۷۷۱ کد رشته محل وجود دارد که در این مرحله ۱۰۰ هزار نفر می‌توانند در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی جذب شوند.

توکلی ادامه داد: بر اساس مصوبه مذکور تنها در صورتی که در کد رشته‌ای ظرفیت خالی باقی مانده باشد، در ورودی مهر  ۹۸، داوطلبان می‌توانند بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به انتخاب کد رشته محل مورد علاقه خود کنند.

وی تأکید کرد: آن دسته از داوطلبان که در آزمون سراسری ۹۷ یا مرحله تکمیل ظرفیت همچنین در دوره نیمه متمرکز قبول شده‌اند، می‌توانند در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کنند که در صورت قبولی اولیه، قبولی قبلی این داوطلبان لغو می‌شود.

آدرس سایت سازمان سنجش برای ثبت نام کنکور ۹۸

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

اقای عطایی
اکسپریا XA3 با نسبت 21:9 در رندر باکیفیت تر در رنگ بندی مختلف با کیفیت بالا منتشر شد
https://winfuture.mobi/news/107293

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)