حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این شارژر ۲۵ واتی برای شارژر وایرلس دوتایی سامسونگ است نه گلکسی اس ۱۰

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

مدتی است که درباره شارژر سریع جدید سامسونگ شایعاتی می شنویم اما اظهارنظرهای متفاوتی را شاهد هستیم. حالا اما حداقل تکلیف یکی از شایعات پیرامون شارژر سریع جدید سامسونگ مشخص شده است. تصویری از یک شارژر ۲۵ واتی متعلق به سامسونگ منتشر شده است که حالا مشخص می شود متعلق به سامسونگ گلکسی اس ۱۰ نیست. طبق اظهار نظر یکی از  منابع نزدیک به سامسونگ این شارژر ۲۵ واتی برای شارژر وایرلس دوتایی سامسونگ است نه گلکسی اس ۱۰‌. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

همانطور که احتمالا می دانید، پس از معرفی شارژر وایرلس ایرپاور اپل که هنوز پس از ۱.۵ سال به بازار عرضه نشده است، تصمیم گرفت تا شارژر بی‌سیم مشابه آن را تولید کند.

نتیجه این تلاش شارژر وایرلس دوگانه سامسونگ است که همزمان می تواند یک موبایل و یک ساعت را به صورت بی سیم شارژ کند.

شارژر وایرلس دوگانه سامسونگ

شارژر وایرلس دوگانه سامسونگ

سامسونگ برای تامین انرژی این شارژر بی سیم یک سرشارژر جدید تولید و همراه آن ارایه می‌کند. البته گفته می شود این شارژر پیش از این برای بعضی تبلت های سامسونگ هم ارایه شده بود.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، این شارژر در سه حالت ۲۵.۲ واتی، ۱۵ و ۱۰ واتی می تواند عمل کند. تا کنون سریع ترین شارژر سامسونگ روی موبایل های این شرکت یک شارژر ۱۵ واتی بوده است. از طرفی ما می دانیم که سامسونگ برای گلکسی اس ۱۰ شارژر سریع جدید در نظر دارد اما مشخصات آن مشخص نیست.

نظر شما چیست؟ ما در ترنجی خواندیم که توان شارژر خانواده گلکسی اس ۱۰ کمتر از ۲۰ وات نخواهد بود.

پس از این که شایعه امیدوارکننده شارژر سریع جدید سامسونگ به گوش رسید و تیکه پازلباتری گرافینی را که کنار آن می گذاشتیم احتمالا به این نور می رسیدیم که قرار است پرچمدار جدید سامسونگ خیلی خوب و سریع شارژ شود. امشب ولی می شنویم که توان شارژر خانواده گلکسی اس ۱۰ کمتر از ۲۰ وات نخواهد بود!

همچنان می توان به باتری گرافینی امیدوار بود اما شارژر سریع اگر حدود ۲۰ وات باشد قابل مقایسه با شارژرهای ۳۰، ۴۰ و ۵۰ واتی نخواهد بود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این می تواند به سامسونگ ضربه بزند یا شاید برای کاربران خیلی مهم نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3INA

خیلی به باتری گرافینی امید دارم
شارژر های سریع زیاد جذاب عمل نمی‌کنند مثلا گوشی خودم خیلی سریع و خوب شارژ میشه اما خالی شدن کمی سریع تره
“شایدم من اشتباه میکنم “😒

HasanHoseinPoor

اوپو‌ فقط تو سرعت شارژ رقیب نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)