حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۹۱ میلیون سیم کارت فعال در کشور وجود دارد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی

بر اساس آماری که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منتشر کرده است، تعداد سیم کارت های فعال در کشور طی شش سال از ۶۴ میلیون مشترک به ۹۱ میلیون رسیده است. ۹۱ میلیون سیم کارت فعال در کشور وجود دارد و در ادامه با هم درباره آن بیشتر صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

تعداد سیم کارت های فعال در کشور

تعداد سیم کارت های فعال در کشور

در سال‌های پیش سیم کارت‌ به عنوان یک کالای لوکس محسوب می‌شد، اما امروزه تعداد آن‌ها از جمعیت ایران نیز فراتر رفته است. بر اساس آماری که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منتشر کرده است، تعداد سیم کارت های فعال در سال ۱۳۹۲ بیش از ۶۴ میلیون و در شهریورماه سال جاری این تعداد به بیش از ۹۱ میلیون مشترک رسیده است.

البته انتظار می‌رود نیمی از سیم کارت‌هایی که اپراتورهای تلفن همراه آن‌ها را می‌فروشند، غیرفعال باشد. طبق آمار، از 156 میلیون و 11 هزار و 283 سیم کارت فروخته شده، 83 میلیون و 224 هزار و 134 سیم کارت فعال است. به طور کلی ضریب نفوذ سیم کارت در سال ۱۳۹۲ حدود ۸۳ درصد و این میزان در شهریورماه سال جاری به ۱۱۱ درصد رسیده است؛ یعنی تعداد سیم کارت های مشترکان از جمعیت کشور هم بیشتر است. چند سیم کارتی بودن گوشی‌های کاربران نیز در افزایش این آمار تاثیر مستقیمی دارد.

چند سیم کارت به نام من است؟

همچنین همانطور که می بینید همراه اول ۶۰٪ از بازار را در اختیار دارد و پس از آن ایرانسل با ۳۶٪ در رتبه دوم قرار دارد. شما چند سیم کارت دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

یه کمکی میخواستم برای دوستم مشکل ایشونه اقای ع.طا یی و دوستان ممنون میشم پاسخ بدید

رفیقم mi a2 داره

براش اندروید ۹ که اومده دانلود نمیشه میخواد دان کنه میزنه pause

با فورجی ام میره مشکل از نتش نباید باشه

چ کار میشه کرد؟

شرمنده بابت بی ربط بودن با پست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)