حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلگرام دیگر تهدیدی ندارد!

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی، پیام رسان

دلایل مختلفی برای فیلترینگ تلگرام وجود داشت که شاید از نظر کاربران کاملا نامحسوس و غیرقابل‌درک باشد اما به هر صورت هر چه که بود حدودا یک سال از فیلترینگ رسمی تلگرام در ایران می گذرد. پس از پالس های مثبت چندگانه درباره تلگرام حالا معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه می گوید که تلگرام دیگر تهدیدی ندارد! بعید به نظر نمی رسد که این خبرها به رفع فیلتر تلگرام منجر شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با بیان اینکه سونامی نخست در کشور از سال ۱۳۷۵ با ورود اینترنت به ایران بود، اظهار کرد: در ابتدا نگران بودیم که این بستر در برخی شهرهای مذهبی تحریم شود، اما دیدیم که علما این را بیشتر فرصت تلقی کردند تا تهدید. سونامی دوم با آمدن وب ۲ و با محصولاتی مثل ویکی پدیا و تلگرام بود که باعث شد سونامی ارتباطات داشته باشیم.

پروکسی MTProto

حجت‌الاسلام والمسلمین شهریاری افزود: البته باید بگویم که امروز تهدید تلگرام برطرف شده و موضوعی که یک روزی تهدید بود و کف خیابان را در اختیار دشمنان قرار می‌داد را امروز از طریق خود تلگرام مدیریت می‌کنیم.

به این ترتیب شاید بتوان امیدوار بود که شاهد رفع فیلتر تلگرام باشیم اما شاید هم منظور ایشان از مدیریت تهدیدها از طریق خود تلگرام همان استفاده از تلگرام طلایی و هاتگرام باشد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

کلا در این رابطه دیگه حرفی ندارم .
۲ ساله دارن تز میدن که مشکل داره باید فیلتر شه، فیلتر کردن الآنم برگشتن به نقطه ی اول میگن که تلگرام تهدیدی نداره!
اینا یا خودشون مشکل دارن یا ملت رو بیش از حد ساده گیراوردن.اگه تهدیدی نداشت چرا فیلتر کردین؟ اگه مشکل داره چرا میگین تهدیدی نداره؟؟؟
اگه قرار باشه مردم به بهونه ی وصل شدن به تلگرام،از فیلتر شکن استفاده کنن
به شخصه موافق رفع فیلتر تلگرام هستم .
چطور پارسال میگفتن تلگرام تهدیده، فیلتر شکن تهدید نیست؟؟! 😒

Milad7

منطق اینا : 5=2+2

silver30

ناموسن یکم به خودتون بیاید.اینا تنها نگرانیشون اگاه شدن مردمه.وگرنه ابتذال و حجاب اینا همش کشکه تا مردم سرگرم بشن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)