حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خبرهای خوبی درباره استارت آپ های فناوری اعلام می شود

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، استارت آپ

«عبدالناصر همتی» روز جمعه در پیام اینستاگرامی خود اظهارداشت: کسب و کارهای نوین اطلاعات در کنار دسترسی بهتر و ایمن تر، یک جهش بزرگ برای ارتقای رقابت و خدمات رسانی بهتر به مردم خواهد بود. بانک مرکزی می گوید خبرهای خوبی درباره استارت آپ های فناوری اعلام می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.


به گفته همتی، نظام پرداخت در ایام پیش رو، تغییرات مثبتی در بخش خودکارسازی، دسترسی بهتر، ایمنی بیشتر و معرفی ابزارها و امکانات جدید به خود خواهد دید.

رئیس کل بانک مرکزی درباره اقدامات چند ماه اخیر بانک مرکزی یادآور شد: آنچه در این چند ماه در رسانه ها منعکس شد، اخبار مرتبط با بازار ارز بود اما در کنار اقدامات اصلاحی در بازار پول و ارز، طرح های زیربنایی برای توسعه زیرساخت های بانکی به اجرا درآمد که تاثیر آنها بر زندگی مردم و کسب وکارها به ویژه کسب و کارهای نوآورانه (استارت آپ ها) عمیق و ماندگار خواهد بود.
وی ادامه می دهد: نگاه راهبردی به فناوری و کاربرد درست آن، راه برون رفت از بیشتر مشکلات موجود و برطرف کننده موانع اقتصادی است.

هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم در تراکنش‌ موبایلی باید نام صاحب سیم کارت و کارت بانکی یکسان باشد. نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید خبر خوش بانک مرکزی برای استارت آپ ها چه خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali007

خبر خوب؟
خدایا خودت خبر خوبشون رو ختم به خیر کن😓

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)