حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۱۰ یا اندروید Q از سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی برای پرداخت و لاگین پشتیبانی خواهد کرد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | Android

سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی در حال حاضر هم در برخی موبایل های اندرویدی حضور دارد اما پشتیبانی از آن به صورت پیش فرض در سیستم عامل موبایل گوگل یعنی اندروید، وجود ندارد. امروز شنیده می شود که اندروید ۱۰ یا اندروید Q از سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی برای پرداخت و لاگین پشتیبانی خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

Huawei Mate 20 pro 3D Face Unlock

Huawei Mate 20 pro 3D Face Unlock – toranji

طبق اطلاعاتی که از توسعه دهندگان XDA منتشر شده است، در بیلدهای اولیه اندروید ۱۰ یا اندروید کیو عبارتی دیده می شود که اشاره به سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی می تواند دلالت کند. این عبارت را پایین تر می بینید:

<string name=”security_settings_face_enroll_introduction_message”>Use your face to unlock your phone, authorize purchases, or sign in to apps.</string>

این سیست تشخیص چهره ۳ بعدی ایمن می تواند برای پرداخت ها هم استفاده شود و علاوه بر آن رمز گوشی شما را به طرفه العینی (!) باز کند. این برای کاربران آیفون X به این سو اصلا چیز جدیدی نیست و به قولی، آرزوهای اکوسیستم اندروید، خاطرات آن هاست! البته از یاد نبرید که ما درباره اندروید خام صحبت می کنیم.

اینکه چه دستگاهی از اکوسیستم اندروید و از پرچمدارهای مطرح با سیستم تشخیص چهره سه بعدی ارایه خواهد شد، هنوز دقیقا مشخص نیست اما گوگل پیکسل ۴ (Pixel 4) حدس بیراهی نیست. ما تا کنون درباره پرچمدار ۲۰۱۹ گوگل در ترنجی دو خبر خوانده ایم که اولی شماتیک پیکسل ۴ با طراحی تمام صحفه بود و دیگری پیکسل ۴ با طراحی تمام صفحه و بلندگوی استریو را نشان می داد.

نظر شما چیست؟ سیستم تشخیص چهره سه بعدی را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

اندروید همیشه یا از ios عقب می افته سا از شرکت های اندرویدی😃

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)