حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۱۰ ایکس (Galaxy S10X) با حداقل حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

پنج روز پیش بود که در ترنجی خواندیم گلکسی اس ۱۰ ایکس نام نسخه 5G گلکسی اس ۱۰ خواهد بود. امروز خبر می رسد که گلکسی اس ۱۰ ایکس (Galaxy S10X) با حداقل حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

حتما به یاد دارید که در ترنجی گفتیم تنوع حافظه رم خانواده گلکسی اس ۱۰ از ۴ تا ۱۲ گیگابایت و تنوع حافظه داخلی از ۱۲۸ گیگابایت تا ۱ ترابایت خواهد بود.

جدیدترین شایعات پیرامون خانواده گلکسی اس ۱۰ به ما می گوید که نام اعلاترین نسخه این خانواده گلکسی اس ۱۰ ایکس خواهد بود. این دستگاه علاوه بر پیشتیبانی از 5G مشخصات سخت افزاری متفاوتی هم نسبت به گلکسی اس ۱۰ پلاس خواهد داشت.

گفته می شود که حداکثر انتخاب گلکسی اس ۱۰ ایکس حافظه داخلی ۱ ترابایت و ۱۲ گیگابایت حافظه رم خواهد داشت. حالا علاوه بر این می دانیم گلکسی اس ۱۰ ایکس (Galaxy S10X) با حداقل حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت ارایه می شود. این خود شاید یعنی که حافظه رم برابر ۸ گیگابایت است. به این صورت اصلا نمی توان قیمت پایینی را برای گلکسی اس ۱۰ ایکس متصور شود.

دو ماه پیش نیز در ترنجی خواندیم که نسخه پایه خانواده گلکسی اس ۱۰ با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. نظر شما درباره این میزان حافظه رم و حافظه داخلی چیست؟ به نظر می رسد علاوه بر اینکه سامسونگ ۱۰ عضو از خانواده گلکسی A را در نیمه اول سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد کرد، تنوع در خانواده گلکسی اس ۱۰ نیز زیاد است.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Rog_Pc_Gamer

موندم نوت ۱۰ چی میخواد باشه احتمالا قیمت حداقل ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار از اس ۱۰ ایکس بالاتر
ظاهرا صفحشم ۰.۱ اینچ بزرگتره
انشالله درست باشه خبر اس ۱۰ایکس که باتری ۵۰۰۰ تایی داشته باشه امیدوارم توی نوت ۱۰ هم از همین باتری استفاده کنه و حداقل رفرش ریت صفحشو حداقل ۹۰ هرتز کنه

ehsan1102000

https://nokiapoweruser.com/a-new-nokia-smartphone-with-tas-codename-appears-on-fih-server/amp/

نوکیای جدید تمام صفحه با سوراخ دوربین

CAPCOM

خبرهای جدید که همه مارو حیرت زده کرده نشون میده که خبرهای قدیمی همه شایعه بودن و سامسونگ واقعا میخواد بترکونه😲

CAPCOM

اما قیمت ها همچنان فضایه

علی شیخ زاده

تمام تلاش سامسونک روی اس ۱۰ گذاشته شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)