حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین دوم گلکسی ام (Galaxy M) فوق عریض خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

نه من هم علاقه ای به دوربین های دوم عمق سنج ندارم. هر چند عکاسی پرتره جذاب است اما نه عکاسی پرتره نه چندان جذابی که دستگاه های ارزان با دوربنی دوم عمق‌سنج خود می گیرند. به نظر می رسد که یکی دیگر از موارد مهم در خانواده گلکسی ام (Galaxy M) علاوه بر نمایشگر کم حاشیه، باتری بزرگ و قیمت زیر ۲۰۰ دلار را می توان دوربین گلکسی M دانست. در حقیقت احتمالا دوربین دوم گلکسی ام (Galaxy M) فوق عریض خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن کمی بیشتر صحبت کنیم.

دو عضو اول خانواده گلکسی ام (Galaxy M) یعنی گلکسی ام ۱۰ و گلکسی ام ۲۰ احتمالا با دوربین دوگانه ای ارائه می شوند که دوربین دوم آن ها نه نخودی، که یک دوربین فوق عریض است. من شخصا دوربین های فوق عریض را دوست دارم و اگر این انتخاب سامسونگ برای خانواده گلکسی ام باشد باید بگویم یک انتخاب هوشمندانه برای دوربین دوگانه خانواده پایین رده اقتصادی جدید این شرکت خواهد بود.

دوربین دوگانه گلکسی M

دوربین دوگانه گلکسی M

دیروز بود که حدود قیمت گلکسی M10 و گلکسی M20 مشخص شد و دیدیم که طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده از یکی از منابع نزدیک به سامسونگ قیمت گلکسی M10 معادل ۱۲۶ دلار و قیمت گلکسی M20 حدود ۱۸۲ دلار خواهد بود. این قیمت ها بسیار جذاب و رقابتی خواهند بود.

تاریخ رسمی معرفی گلکسی ام (Galaxy M) مشخص شده و ۸ بهمن خواهد بود. این خانواده فعلا به صورت آنلاین و در هند عرضه خواهد شد و زمان و قیمت در بازار جهانی مشخص نیست. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این خانواده می توانند موفق باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
.Alireza.

با سلام. من قصد خرید گوشی A7 2018 رو داشتم ولی الان دارم مشخصات گلکسی M20 رو میخونم با توجه قیمتش فوق العادس مخصوصا باتری ۵۰۰۰ میلی امپری پردازنده هم که گفته شده اگزینوس ۷۸۸۵ هست که با توجه به امتیازش تو آنتوتو برای یه میانرده عالیه

تنها ایرادی که میشه گرفت اندروید ۸ هست

m.b

دوست عزیز از خود کسایی که طرفدار سامسونگ هم هستن هم بپرسی میگن سری a سامسونگ واقعاً نسبت به قیمتی که میدی بدرد نخور و آشغاله…
راجب سری m چون هنوز نیومده قضاوت نمیکنم…
اما وقتی اومد همینطوری چون پشتش زده سامسونگ نرو نگیر بلکه پرس و جو کن تو همین سایتای نقد و بررسی و بعد عاقلانه انتخاب کن چون برند های دیگری هم هستن که گوشی های اقتصادی عالی تولید میکنن…
تو همین سری a، سامسونگ از همین نادانی ها استفاده کرد و تا میتونست گوشی هارو به مردم انداخت…
بعد که دید تو همه سایتا داد مردمی که گوشی هاشون رو با برند های دیگه مقایسه کردن از گرونفروشیش داره در میاد و میانرده هاش تو نقد و بررسی ها امتیازات خیلی پایین میگیرن(تو phonearena سری a رو یکی از بدترین های سال 2018 اعلام کردن) ، الان داره مثل چینی ها به تعداد بالا گوشی اقتصادی (سریm) تولید میکنه (هرچند تا نیاد نمیشه گفت واقعا اقتصادیه یا بازم میخواد به شیوع دیگه جیب مردم رو بتراشه هر چند همین الان هم میتونم بگم به پای میانرده های برند های چینی نمیرسه…)
حتماً قبل خرید میون همه برند ها تحقیق کن…
پیشاپیش گوشی نو مبارک… 👌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)