حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۲۲.۵ واتی سامسونگ برای گلکسی اس ۱۰ و گلکسی A90 ارایه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دو روز پیش در ترنجی خواندیم که شارژر ۱۵ واتی برای گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس در چین ثبت شده است. این در حالی است که سه هفته پیش در ترنجی خواندیم شارژر سریع جدید سامسونگ در راه است. امروز در یک شایعه متناقض با مدارکی که چند روز پیش لو رفته بود، می بینیم که شارژر ۲۲.۵ واتی سامسونگ برای گلکسی اس ۱۰ و گلکسی A90 ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

یکی از منابع نزدیک به سامسونگ که عموما اطلاعات آن صحیح است، عنوان می کند که برای شارژر گلکسی اس ۱۰ شنیده است که شارژر ۲۲.۵ واتی ارایه خواهد شد. یکی دیگر از افرادی که اطلاعات قابل اتکایی درباره راهبردهای سامسونگ منتشر کرده است، می گوید که شنیده است شارژر ۲۲.۵ واتی برای گلکسی A90 ارایه می شود.

ما در ترنجی خواندیم که هر چند هنوز خبری درباره مشخصات شارژر سریع سامسونگ منتشر نشده اما گفته می شود که شارژر ۱۵ واتی سامسونگ به تاریخ خواهد پیوست. این مشخصا به ما می گوید که نسل جدید این شارژر در راه است اما این که دقیقا چه مشخصاتی دارد مشخص نیست.

در حال حاضر سریع ترین شارژر موجود در بازار متعلق به شارژر ۵۰ واتی اوپو است. پس از آن شارژر ۴۰ واتی هوآوی و شارژر ۳۰ واتی وان پلاس قرار می گیرند. اینکه سامسونگ فراتر از این ها خواهد رفت یا جایی هم میان قرار می گیرد هنوز مشخص نیست اما برای یک ارتقا پس ۵ سال باید شاهد یک ارتقا حسابی باشیم.

همچنین سه هفته پیش خواندیم که باتری گرافینی در گلکسی اس ۱۰ دلیل شارژ شدن سریع تر این دستگاه خواهد بود و پیش از آن خوانده بودیم که باتری گرافینی تا ۵ برابر سریع تر از باتری های حال حاضر شارژ می شوند و اگر این مقایس سرعت وارد نسخه های تجاری شوند یک انقلاب در سرعت شارژ موبایل ها و دیگر دستگاه هایی که نیاز به باتری دارند رخ خواهد داد، همان انقلابی که همه منتظر آن هستیم تا بالاخره باتری موبایل های ما کمی قابل اعتماد تر باشند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که پرچمدارهای سامسونگ بالاخره با شارژر ۲۲.۵ واتی ارایه می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

با تستی که من انجام دادم عملکرد باتری شارژ شده در حالت فست شارژ حدودا 10% کمتر از باتری شارژ شده به روش معمولیه.

ali

شما من نمی دونم رو کدوم گوشی تست کردی ولی من روی میت ۲۰ تست کردم تفاوتی ندیدم از لحاظ باتری لایف .

ahmad

بعد یه مدت مشخص میشه شما تازه خریدین

CAPCOM

میلاد جان منم با شما موافقم مثلا شارژرهای سریع هواوی هم عمر باتری رو کمتر میکنن هم به باتری صدمه میزنن

CAPCOM

شارژرای سامسونگ بی نظیرن

chalton

32 روز دیگه مهم ترین مراسم موبایل امسال برگذار میشه و بهترین گوشی تاریخ موبایل معرفی میشه.
ترنجی یه سایت فناوری هست و همینطور یکی از مهمترین و پربازدیدترین ها در ایران هست و الان چند وقتی هست که ویزیتور های هواوی و شیائومی ریختن تو این سایت و دارن تبلیغ میکنن و از سامسونگ بد میگن،همینجا جا داره بهشون بگم اخه ابله ها،سامسونگ با چند تا از حرفای شما پشمکا خراب نمیشه که،حداقل میرفتید ویزیتور یه برند خوب و حرفه ای میشدید نه هوآوی چینی که فقط ظاهر گوشی هاش خوبه و درونش هیچ علمی نداره و با دزدیدن از برندهای دیگه به اینجا رسیده،در کل طرفدار برند چینی که خودش ابله هست و اونی که ویزیتوری میکنه برای برند های چینی مثل هوآوی اون دیگه واقعا یه پشمک به تمام معناست.

Saeed Mohammadipouya

پشمک مجازی باز فعال شدی میبینم

Milad7

ویزیتور رو خوب اومدی :))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)