حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سایپا قیمت جدید تیبا، ساینا و کوئیک را باز هم افزایش داد

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | مطالب ترنجی

در حالی که ابتدای هفته سایپا قیمت جدید محصولات خود را اعلام کرده بود اما امروز دیدیم که قیمت جدید پراید ۲۸ دی ۹۷ با افزایش بین ۴ تا ۷ میلیون تومانی رو به رو بوده است. حالا اما خبر می رسد که سایپا قیمت جدید تیبا و ساینا را باز هم افزایش داده است و در ادامه با هم نگاهی به قیمت جدید تیبا و ساینا ۲۸ دی ماه ۹۷ خواهیم داشت، با ترنجی همراه باشید.

قیمت جدید تیبا و ساینا ۲۸ دی ماه ۹۷

قیمت جدید تیبا و ساینا ۲۸ دی ماه ۹۷

قیمت جدید تیبا و ساینا ۲۸ دی ماه ۹۷

سایپا برای خودروهای تیبا، ساینا و کوئیک افزایش نرخ و قیمت های جدید را اعلام کرد. پس از اعلام قیمت های جدید پراید  توسط سایپا  این شرکت قیمت های جدید گروه ایکس200 (انواع تیبا، ساینا و کوئیک) را اعلام کرد. بر اساس این گزارش تمامی این خودروها در ۲۲ دی ماه یکبار با افزایش قیمت مواجه شده بودند و حالا نیز یکبار دیگر قیمت های جدید برای آن اعلام شده است.

لیست قیمت ۲۸ دی ماه سایپا

لیست قیمت ۲۸ دی ماه سایپا

آنطور که به نظر می رسد مبنای قیمت های جدیدی که 27 دی اعلام شده  برای فروش های فوری بر اساس 5 درصد زیر قیمت بازار بوده و افزایش قیمت هایی که در 22 دی ماه اعلام شده بود نیز مربوط به پیش فروش های قبلی است.

نظر شما درباره بازار خودرهای داخلی و این قیمت های رنگارنگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alif16

یعنی تو این مملکت کسی نیست جلوی این موشهای کثیف شیلایی رو بگیره؟

mostafa3

جالبه امتیاز میت ۲۰ پرو همین حالا dxo منتشر کرده
تو بخش عکاسی پیشرفتی نداشته
تو بخش فیلم برداری عقبگرد داشته 😐
تست همون تست سال گذشته هست حالتهای جدید تست نشده مثل اولترا واید 😑
Dxo مسخره کرده

ali

کی میخای یاد بگیری که این مزخرفاتو زیر هر پستی نزاری-اخه نمیبینی تیتر چی هست که میای این مزخرفاتو زیرش مینویسی-واقعا که یکی سنگ سامسونگ رو به سینه میزنه-یکی هواوی-یکی اپل-تا حالا از خودتون پرسیدید که چه نفعی داره-سودشو یکی دیگه میبره کل کلشو یکی دیگه میکنه-حاضرم قسم بخورم 90 درصد اینایی که بحث گوشی میکنن یه گوشی یه میلیونی دستشونه و فقط بحثشو میکنن-کسی اندازه من گوشی نخریده و نمیخره ولی نمیام همه جا جار بزنم و زیر هر پست غیر مرتبی در مورد یه چیز دیگه صحبت کنم-عجبا

mostafa3

آقای عطایی امتیاز دوربین میت ۲۰ پرو منتشر شده dxo

Vahid

خوبع ب امید گرون تر شدنشون

Saeed Mohammadipouya

هر سه تاشون اشغال

siavash-t

ماشالا به این همه نظارت!!

hamid reza

هر کدوم از شرکتا دیگه خود جوش قیمت میدن کی به کیه مردم از اینا بددتر یه نگاه به دیوار و شیپور بندازین متوجه میشین مردم اگه مردم بودن چند سال با دست دوم های خودشون با هم سر میکردن و به هم با قیمت منصفانه ای معامله میکردن حتی گوشی حتی خونه اما ملت هم از دولت یاد گرفتن و ر…. تو خودشون دولت از بالا ما خودمونم از پایین چه باحال عجب جایی زندگی میکنیم هیچ کسی منطق اینو نداره 1 سال نخری در این شرکتا تختخ میشه هیچ کس نمیفهمه هر شرکتیو تحریم کنی اون شرکت برا سرپا موندنش محتاج تو هست تو باید پولی بهش بدی تا اون بتونه ماشین یا هر چیزی درست کنه پول ندی اون مجبوره هر قیمتی که تو دوست داری بهت بفروشه اما وقتی 2 میلیون گرون شد تو جوری حمله به خرید کردی که اونم خوشحال شد رفت با پول تو چنتا دیگه ساخت و با همون پولا داره اینارو میکنه تو پاچت تا عقلت سر جاش بیاد ولی نمیاد تا زمانی که بمیری و اون دنیا بگی غلط کردم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)