حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ بندی و حافظه های گلکسی A90 لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

پس از شایعات گلکسی A50 حالا نوبت به گلکسی A90 است، دستگاهی که احتمالا طبق معمول بالاترین مشخصات در خانواده گلکسی A را داشته باشد و محدود به بازار چین عرضه شود. البته سامسونگ گلکسی A9 2018 را با دوربین چهارگانه به صورت رسمی به بازار جهانی هم عرضه کرد و شاید این آغازی بر پاگشاکردن (!)‌ گلکسی A90 به بازار جهانی باشد. امشب رنگ بندی و حافظه های گلکسی A90 لو رفته که در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

در شایعه پیرامون گلکسی ای ۹۰ (Galaxy A90) درباره رنگ بندی و حافظه های رم و داخلی صحبت می شود. سه رنگ مشکی، نقره ای و طلایی برای رنگ های گلکسی A90 در نظر گرفته شده است. البته اینکه رنگ مشکی در این لیست نباشد کمی عجیب است. درباره اینکه آیا این رنگ ها گرادیانت هستند یا ساده هم اطلاعاتی ارایه نشده اما احتمالا گرادیانت بودن آن زیاد است.

همچنین برای حافظه داخلی گلکسی A90 حافظه ۱۲۸ گیگابایت تایید شده است که شاید به عنوان حداقل حافظه داخلی این دستگاه ارایه شود. همچنین انتخاب های حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایت نیز برای گلکسی ای ۹۰ در دسترس خواهد بود.

به صورت کلی درباره دوربین و نمایشگر که بخش های مهمی از جذابیت این دستگاه می تواند باشد صحبت نشده است اما با توجه به سه عضو جدید خانواده گلکسی A یعنی گلکسی A8s، گلکسی A7 2018 و گلکسی A9 2018 می تواند برایند حداقل دوربین سه گانه و سوراخ نمایشگر را بدست آورد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که Galaxy A90 می تواند دستگاه جالبی باشد؟ آ … راستی درباره حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر نیز صحبت هایی به گوش می رسد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Vahid

اقای عطایی ی سوال
احتمال داره سری m سامسونگ تا قبل ۸ بهمن معرفی بشن
و اگر بشن
اطلاع دقیق ندارید ک قیمتهاشون در چ حدی هست چون شنیدم قیمت خوبی خواهند داشت
و اینکه پردازنده 7885 رو برتر میدونید یا
کارین ۷۱۰
((قیما sony xz3 هم ۱۷۰ دلار تو امریکا کم شد و ب ۷۳۰ دلار رسید))

abolfazlbt

قیمت بین 140تا 210 دلار البته شما بین 150تا 250 در نظر بگیر برای مثال m20 64 رم 4 فک کنم یه چیزی حدود 240تا 250 باشه

Vahid

با این اوصاف انر ۱۰ لایت برای خرید بهتره
فقط ۱۷۹ دلار

mostafa3

😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)