حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش فوری سایپا دی ماه ۹۷ از امروز یکشنبه ۲۳ دی

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

امروز بیست و سوم دی ماه مدیرعامل خودروسازی سایپا گفت وقفه درتولید و عرضه خودرو ناشی از ایجاد برخی محدودیت ها بود. فروش فوری سایپا دی ماه ۹۷ از امروز یکشنبه ۲۳ دی آغاز می شود و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

محمدرضا سروش با تاکید بر اینکه عمده تعهدات را تا عید تحویل می‌دهیم، افزود: آنچه باعث وقفه در تولید و عرضه خودرو شد محدودیت هایی بود که پیش آمد.  تأمین نشدن ارز و قطعات مورد نیاز سازندگان موجب شد تا شرکت نتواند به تعهداتش عمل کند. قیمت زمان تحویل مبنای محاسبه در قراردادهای ما با مشتریان است.

قیمت زمان تحویل مبنای محاسبه در قراردادهای ما با مشتریان است

سروش افزود: بخش عمده تعهداتمان را تا پایان امسال تحویل می دهیم و بخش دیگر تا اردیبهشت سال آینده تحویل خواهد شد. کاهش سرمایه در گردش باعث بروز مشکلات عدیده در سایپا شده است. سایپا بالغ بر هزار میلیارد تومان املاک مازاد دارد که تا پایان امسال بخشی از آن و بخشی از شرکت‌های مازاد را به بخش خصوصی واگذار خواهد کرد.

وی گفت: فروش فوری خودروهای سایپا از یکشنبه ۲۳ دی آغاز خواهد شد. جزئیات این طرح هنوز منتشر نشده است. به محض انتشار اخبار جدید آن را با شما در ترنجی به اشتراک می گذاریم.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alif16

اقا نخرید تا برشکست بشن دلتوم به حال اینا نسوزه زیرا این هیچ کدوم به فکر مملکت نیستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)